پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622090 تاریخ : 1401/10/01-12:04:32
,2,
برگزاری نهمین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع

برگزاری نهمین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع

نهمین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع بانک ملی ایران با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده، با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره، ناصر شاهباز عضو هیات مدیره ، علیرضا صادقی عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع و دیگر مسئولان بانک برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه عباس شفیعی ضمن اشاره به اهمیت تکمیل داده های مشتریان از تمامی منابع در دسترس، بر اهمیت تسریع روال امور در ستاد بانک و کاهش بار کاری شعب تاکید کرد.

در ادامه علیرضا صادقی نیز با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه بهبود تجربه مشتری، خواستار پیاده سازی ایده های شناسایی شده با در نظر گرفتن اولویت بندی خدمات اثربخش شد.

در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل اطلاعات بانکی، سرمایه گذاری و امور شرکتها، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بانکداری تجاری، بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک، سازمان و روشها، حسابداری مدیریت و بودجه با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه ها به ارائه وضعیت پیشبرد پروژه های در حال انجام، راهکارها و تشریح چالش های اجرایی پرداختند.

چالش های پروژه اعتباربخشی به داده های مشتریان و ملی پیک و همچنین نتایج حاصله در پروژه های بازنگری مدل خدمت دهی در شعب(تجربه مشتری) و بخش بندی کلان مشتریان از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران