پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636398 تاریخ : 1402/03/06-22:44:54
,10025,
برگزاری نشست مدیران آموزش صنعت بیمه در بیمه ملت

برگزاری نشست مدیران آموزش صنعت بیمه در بیمه ملت

نشست تخصصی آموزش در صنعت بیمه با حضور مدیران آموزش شرکت های بیمه ای و مشاور امور آموزشی دبیر کل سندیکای بیمه گران به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این نشست تخصصی که در ادامه سلسله نشست های کمیته ها و کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران بود، با حضور محمود اسعد سامانی مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه گران، مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران، مجتبی لشکربلوکی مدرس حوزه استراتژی و همچنین مدیران آموزش شرکت های بیمه به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

در این نشست که بر محور اهمیت تحول دیجیتال در صنعت بیمه بود، متخصصان و استادان برجسته در زمینه بیمه، به معرفی مفاهیم و رویکردهای جدید پرداختند و مواردی از جمله معرفی تکنولوژی های جدید و نوآوری های دیجیتالی در صنعت بیمه، معرفی فرآیندهای جدید دیجیتالی و رویکردهای مدیریتی برای بهبود عملکرد سازمان ها، بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر تجربه مشتری و رویکردهای مدیریت مشتری و همچچنین چالش ها و فرصت های به وجود آمده به دلیل تحول، تحلیل و بررسی شدند.

در ابتدای این نشست، احد رضایان، مدیر آموزش بیمه ملت با اشاره به ضرورت تغییر رویکردها و روش های آموزش در صنعت بیمه و توسعه ادبیات یادگیری و یادگیری گروهی، ابراز کرد: آموزش مهم ترین پیشران صنعت است که می تواند مزیت رقابتی و نقطه تمایز ایجاد کند.

در ادامه مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران با اشاره به پیشرفت روز افزون فناوری و تحولات دیجیتالی، گفت: شرکت های بیمه باید برای ارائه خدمات بهتر و بهبود تجربه مشتری در بیمه های دیجیتالی، از راهکارهای مختلف استفاده کنند و البته کلیدی ترین نکته در بهبود تجربه مشتری در بیمه های دیجیتالی، یافتن روش هایی است که باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات بیمه ای شرکت شوند.

بختیاری افزود: با توجه به اینکه مشتریان در بیمه های دیجیتالی بیشتر به خدمات آنلاین نیاز دارند، شرکت های بیمه باید برای بهبود تجربه مشتری، خدمات آنلاین خود را به روز کرده و بهترین خدمات بیمه ای را ارائه دهند.

مجتبی لشکربلوکی مدرس شناخته شده حوزه استراتژی نیز به یادگیری مهارت های نرم مانند حل مسئله و تصمیم گیری، توانایی مذاکره، مدیریت زمان، مدیریت جلسات، توانایی ارتباط شفاهی و کتبی تاکید کرد و به بررسی دو پیشنهاد مهم در زمینه تغییرات جدی در سرفصل های آموزشی و همچنین توسعه آموزش کلینیکی پرداخت.

اسعد سامانی، مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز به بازخوانی گزارشات جلسات قبل پرداخت و با هماهنگی تمام مدیران اهداف جلسات آتی را مشخص کرد.

در پایان این نشست که به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی مدیران شرکت های بیمه ای توسط بیمه ملت برگزار شد، مدیران آموزش شرکت های بیمه، راهکارها و نقطه نظرات خود را برای توسعه آموزش در سطح صنعت بیمه مطرح کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران