به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این نشست محسن پورکیانی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل شورای هماهنگی تشکل های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، وجود یک تشکل مستقل را جهت انعکاس یک صدای واحد از جامعه بزرگ نمایندگان فروش صنعت بیمه ضروری دانسته و بر اهمیت گفتمان سازی در یک فضای تعاملی، قانونی و منطقی تاکید نمود.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ضمن تایید برخی از چالش ها و دغدغه های به حق نمایندگان، ضرورت برخورداری کلیه بازیگران عرصه فروش صنعت بیمه از فضای رقابتی عادلانه را متذکر شده و تاکید کرد: در فضای کسب و کار بیمه می بایست ضمن توجه به بکارگیری فناوری های نوین منافع کلیه ذینفعان از جمله سهامداران، کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و مشتریان را تا حد امکان تامین نمود.
وی در پایان سخنان خود، ضمن تشکر از پیشنهادات ارائه شده گفت: امیدواریم با هماهنگی و تعامل بیش از پیش بتوانیم مشکلات شبکه فروش خدوم صنعت را مرتفع کنیم.
در ادامه این نشست، دکتر سوری دبیر کارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات کارگروه و شورای مشورتی شبکه فروش، موفقیت شرکت های بیمه را در گرو توسعه و توانمندسازی شبکه فروش دانست و آمادگی کارگروه جهت تداوم فعالیت ها و اقدامات حمایتی از این شورا را اعلام نمود.
همچنین حسین طاهری رئیس شورای هماهنگی تشکل های صنفی صنعت بیمه، ضمن تشکر از نگاه و رویکرد تعاملی و حمایتی دبیرکل سندیکای بیمه گران، افزایش اعتماد جامعه نمایندگان را ضروری دانست و اهم چالش های شبکه فروش از جمله مشکلات فعالیت کارگزاران برخط(رسوب حق بیمه و ارائه تخفیفات غیرقانونی)، اعمال ماده 38 قانون تامین اجتماعی و آیین نامه 75 شورای عالی بیمه عنوان نمود.
گفتنی است در این نشست سایر اعضای هیئت مدیره شورای هماهنگی به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.