پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348572 تاریخ : 1397/02/22-09:06:26
,1,
برگزاری نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری در سال 97

برگزاری نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری در سال 97

نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران و روسای ستاد و شعب بانک گردشگری در سال 97 با هدف بررسی سیاست ها و برنامه های پیش رو و تعیین اولویت ها و راهکارها در روز 20 اردیبهشت ماه در محل هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری؛ نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران و روسای ستاد و شعب بانک گردشگری در سال 97 با هدف بررسی سیاست ها و برنامه های پیش رو و تعیین اولویت ها و راهکارها در روز 20 اردیبهشت ماه در محل هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این نشست که با حضور «مهدی جهانگیری»، رییس گروه مالی گردشگری، «رضا کامران»، قائم مقام بانک گردشگری، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و روسای ادارات ستاد و روسای شعب بانک برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری در سخنانی گفت: «امروز مدیران و کارکنان بانک ها، سربازان نظام اقتصادی کشور هستند و می توانند نقشی حساس در این برهه خطیر ایفا کنند».

جهانگیری افزود: «اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در نقض عهد این کشور، می تواند فرصتی برای تقویت انسجام ملی و پایه گذاری حرکت های جدید در فضای اقتصادی ایران باشد».

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر ظرفیت های بانک ها به ویژه بانک گردشگری در ایجاد اشتغال مولد و حمایت از تولید ملی گفت: «بهره گیری از فناوری های نوین، توجه به کار کارشناسی، شایسته سالاری و توجه به حوزه های پر ظرفیت مانند صنعت‌گردشگری می تواند زمینه ساز حرکت های تاثیرگذار و امیدبخش باشد». 
جهانگیری در پایان تاکید کرد: «بانک گردشگری در سال 97 به عنوان بانکی پویا با تکیه بر توان مدیران ارشد، خلاقیت و انگیزه نیروی انسانی و خوشنامی و برند معتبر، گام های استواری در خدمت به اقتصاد و مردم ایران برخواهد داشت». 
بر اساس این گزارش، معاونت ها، مدیریت ها و بخش های مختلف ستادی در این نشست گزارشی از اقدامات، ملاحظات و برنامه های خود ارائه کردند و سیاست های بانک در حوزه هایی چون امور شعب، امور مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، منابع انسانی، اعتبارات، بازرسی و غیره مورد بررسی قرار گرفت. 
بعلاوه روسای شعب تهران و شهرستان، ضمن طرح مشکلات خود، پیشنهادات و راهکارهای خود را به منظور ارتقای عملیات اجرایی ارائه دادند.
در پایان از شعب برتر تهران و شهرستان که عملکرد مناسبی در سه ماهه پایان سال 96 داشتند تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران