پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213501 تاریخ : 1395/05/20-14:37:47
,10025,
برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی نمایندگان منتخب استانی با مدیران ارشد بیمه‌کوثر

برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی نمایندگان منتخب استانی با مدیران ارشد بیمه‌کوثر

نخستین جلسه هم‌اندیشی نمایندگان منتخب استانی با مدیران ارشد بیمه‌کوثر در راستای مشارکت، همفکری و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های شبکه فروش برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در این جلسه بیان‌کرد: شبکه فروش ارزشمندترین و رفیع‌ترین جایگاه را در معرفی و ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه دارد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید براین امر که نمایندگان در رشد و شکوفایی صنعت بیمه و فرهنگ‌سازی بیمه در میان اقشار مختلف جامعه نقش مؤثری دارند، افزود: شبکه فروش با نیازسنجی بازار و شناسایی بازارهای جدید در مناطق جغرافیایی محل خدمت خویش، ارائه بسته‌های بیمه‌ای براساس نیاز بازار و بیان طرح‌ها و راهکارهای نوین می‌توانند در جهت افزایش پرتفوی شرکت و توسعه فرهنگ بیمه در جامعه گام بردارند.  

وی نمایندگان را پل ارتباطی شرکت با آحاد جامعه دانست و گفت: نمایندگان با آگاهی‌بخشی به عموم هموطنان و بیان مزایای بهره‌مندی از انواع بیمه‌ها، موجبات آرامش و امنیت خاطر آن‌ها را در رویارویی با آسیب‌های مادی و معنوی احتمالی در عرصه‌های مختلف زندگی اعم از سرمایه‌گذاری، تولیدی، صنعتی و غیره فراهم خواهند آورد.

مدیرعامل شرکت برنامه‌ریزی هدفمند در راستای توسعه مناسب شبکه فروش، هدایت و نظارت تخصصی بر عملیات اجرایی نمایندگان و پشتیبانی از آن‌ها را از وظایف مدیران ستاد و شعب شرکت در سراسر کشور برشمرد و خاطرنشان‌کرد: نمایندگان با افزایش هماهنگی با شعب و اجرای برنامه‌ها براساس طرح‌های توسعه‌ای شرکت می‌توانند مدیران ستادی و شعب را در جهت دستیابی به اهداف شرکت همراهی کنند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی افزایش سطح کیفی و کمی شبکه فروش را درپی خواهد داشت، خاطرنشان‌کرد: افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و ارتقای سطح دانش فنی آن‌ها بسترهای افزایش رضایت‌مندی مشتریان را فراهم می‌سازد.

وی اظهارکرد: دریافت نظرها و پیشنهادهای نمایندگان، برنامه‌ریزی برای بررسی مستمر مشکلات و برطرف‌کردن آن‌ها، ایجاد هماهنگی و افزایش تعامل میان ستاد با شبکه فروش اعم از حقیقی و حقوقی و در نهایت کسب خشنودی عموم مردم از صنعت بیمه از دستاوردهای این هم‌اندیشی‌ها است.

مدیرعامل شرکت از رتبه‌بندی نمایندگان و معرفی نمایندگان برتر در سالروز تاسیس بیمه‌کوثر خبرداد و یاداورشد: مقایسه اعضای شبکه فروش شرکت با یکدیگر و تقدیر از نمایندگان منتخب سبب رشد، ارتقاء تلاش بیشتر نمایندگان در زمینه یادگیری، فروش و توسعه صنعت بیمه در کشور خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم به‌منظور تقدیر و تشکر از نمایندگان منتخب استانی، لوح‌تقدیری به‌رسم یادبود به آن‌ها تقدیم شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران