به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان در ابتدای این نشست ضمن بیان بازخوردهای مثبت از نشست نخست بر اهمیت همراهی و جاری سازی فرهنگ تحول دیجیتال در بین تمامی کارکنان با رویکرد ارتقای تجربه مشتری تاکید نمود.
در این نشست همچنین آخرین دستاوردهای علمی و حرفه ای در زمینه مدیریت منابع انسانی با رویکرد تحول دیجیتال و بازطراحی فرآیندهای مدیریت منابع انسانی با محوریت دیجیتال، ارتقای فرهنگ به عنوان ابرپروژه سازمان، تشریح ویژگیهای فرهنگ دیجیتال، فرهنگ داده محور به عنوان زیربنای فرهنگ دیجیتال و نمونه هایی از توسعه فرهنگ دیجیتال در شرکتهای مطرح داخلی و بانکها ارائه شد.
در پایان این جلسه مدیران استانی و کارکنان شعب سراسر کشورکه به صورت مجازی در نشست مشارکت داشتند، به طرح سئوالات خود در این زمینه پرداختند.
لازم به ذکر است، نشست مذکور توسط اداره آموزش و آرت بانکداری باز و آموزش و فرهنگ سازی تحول دیجیتال با سخنرانی دکتر شامی زنجانی استاد تمام دانشگاه تهران برنامه ریزی و اجرا گردید؛ از ابتدای سال جاری علاوه بر نشست فوق، کارگاه تعاملی زیرساختهای حاکمیتی بانک مرکزی(برای نمایندگان کلیه شعب) و دوره تخصصی معماری بانکداری دیجیتال (دو گروه فنی و کسب و کار) در بانک صنعت و معدن برگزار شده است.