در طول این نشست که روسا ، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری ، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری ، بانکداری خرد ، سازمان و روش ها ، روابط عمومی ، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند ، مدیران پروژه ها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالش های اجرایی آنها پرداختند.
وضعیت پیشبرد پروژه هایی چون مرکز تماس یکپارچه ، سامانه CRM و ملی پیک توسط مدیران پروژه ها گزارش گردید. همچنین دستاوردهای نهایی پروژه های اعتباربخشی به داده های مشتریان و بخشبندی کلان مشتریان طرح و بررسی شد.