پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463180 تاریخ : 1398/02/03-11:07:32
,1,22,
برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان

برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان

اولین دوره همایش سراسری سال جاری روسای شعب استانهای مازندران،گلستان و سمنان با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال 97 با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های بانک در سال جاری و ایجاد راهکار و پیشنهادات جهت دست یابی به اهداف ابلاغی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سلیم بهرامی مدیر استان در این همایش مهمترین عامل، درکسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف دانست و هدف گذاری را مهمترین عامل حرکت و خلق آینده نام برد و افزود: این هدفها هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند. هدف گذاری به مثابه ترسیم جاده ای برای آینده و تلاشی ارزشمند است که معطوف به هدف باشد، تلاش بی هدف مانند پرتاب تیری در تاریکی است ایشان یکی از موانع بسیار مهم موفقیت و کامیابی را، ناتوانی افراد و سازمانها در تدوین اهداف برشمرده و بیان کرد؛ آنهایی که رویایی در ذهن و هدفی بر روی کاغذ نداشته باشند مقصدشان نامعلوم است.

مدیریت امور شعب استان ابراز داشت: یکی از مهارتهایی که رؤسا و کارکنان باید در خود تقویت نمایند، مهارت هدف گذاری است. اهداف کلی،کیفی و مبهم قابلیت اندازه گیری و اثر بخشی نخواهد داشت. لذا باید با تقویت تفکر تیمی بر همه مشکلاتی که مانع پیشرفت و دست بابی به اهداف عالیه دراین سازمان شود پیروز فائق آمده و به‌ عنوان یک تصمیم جمعی نه فردی باید همیشه این آمادگی را داشته باشیم که در عرصه اقتصاد که دائم در حال تغییر است، حاضر بوده و رشد کنیم.

در ادامه مدیریت منطقه ضمن توضیح اجمالی آمار و عملکرد شعب در دست یابی به اهداف سال 97 پرداخته و توضیحاتی در خصوص: مانده منابع و میزان جذب، سود پرداختی به سپرده ها، درصد تحقق اهداف جذب منابع، تفکیک منابع، مقایسه منابع نسبت به متوسط شعب،مقایسه منابع سیستم بانکی کشور، مصارف و مطالبات، ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی، استفاده از خدمات بانکداری مدرن توسط مشتریان ،پایانه های فروش فروشگاهی ، دستگاه های خودپرداخت ،کارت های هدیه ، باشگاه مشتریان ، نظر سنجی مشتریان در سامانه BI مطالبی ایراد و اذعان کردکه آنچه تاکنون محقق شده ثمره تلاش و سخت کوشی و پشتکار تمامی همکاران است که بجاست از آنها تقدیر و تشکر کنم.

مدیراستان با اشاره به نقش مهم بازاریابی میدانی در تعین سرنوشت بانک خصوصاً در وضعیت حساس کنونی که نیاز به تمرکز قوا در تمامی سطوح اعم از صف و ستاد در جهت شناخت بازار و تلاش برای افزایش سهم این بانک در بازار منابع اشاره و خواستار شناسایی،جلب و جذب فعالان اقتصادی و مشتریان توانمند در سطح استان شد.

در پایان روسای شعب نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های فرایند جذب مشتری،آموزش در حین خدمت و مشتری مداری و موانع و معایب موجود در شعب مطالبی را عنوان داشته؛ که به تعدادی از نظرات از طریق مدیریت پاسخ لازم داده شد و مواردی هم یادداشت تا پیگیری لازم به عمل آید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران