به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، یزدانی مدیراستان در این جلسه بیان کرد: بررسی عملکرد سال گذشته حاکی از تلاش همگانی جهت جذب منابع را نشان می دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.
یزدانی گفت: توسعه خدمات بانکداری مدرن، صدور ضمانت نامه، اعتبارات اسنادی و پیگیری وصول مطالبات مواردی است که در سال جاری باید مورد توجه کارکنان باشد.
یزدانی افزود: سه رکن اصلی موفقیت وجود اهداف مشخص، تمرکز نمودن بر اهداف و مکتوب کردن اهداف است که در سال جاری به همت مدیران ارشد بانک اهداف به صورت مشخص و دقیق در بخشنامه های عملکردی در همان ابتدای سال تعیین و به شعب اعلام شده است.
وی اعلام کرد: در حقیقت از ارکان موفقیت فقط تمرکز کردن به اهداف است که باید با برنامه ریزی و مشارکت کلیه کارکنان کارنامه قابل قبولی در پایان سال جاری ارائه نمائیم.
وی بر انسجام و همدلی کلیه کارکنان تاکید نموده و خواستار تشریک مساعی در کسب اهداف تعیین شده کردند.
در ادامه رسائی مقدم معاون اجرائی استان ضمن بیان گزارش عملکرد هر یک از شعب از بخشهای جذب منابع، وصول مطالبات خدمات بانکداری مدرن عنوان کرد: با تلاش همکاران بخش زیادی از اهداف تعیین شده بانک در سال جاری محقق شد.
در پایان جلسه تمرکز بر ارزیابی دوره ای شعب وکارکنان مورد بحث وبررسی قرار گرفته و به سوالات مطرح شده از طرف مسئولین شعب پاسخ مناسب داده شد.