به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت کارت اعتباری ایرانکیش، به گفته وی، شرکت ایرانکیش هم مانند شرکتهای دیگر PSP برای صرفهجویی در مصرف کاغذ به کوچکسازی رسید و به انتخابی کردن رسید دوم دستگاههای کارتخوان اقدام کرده است.
طبری، استفاده از پیامک به جای رسید کاغذی را راهکاری اقتصادی ندانست و افزود: باید دراین زمینه پیشنهادهای نوآورانه و مقرونبهصرفه ارائه شود.
سرپرست ایرانکیش ارسال پیامک به جای رسید کاغذی را راهکاری پرهزینه ارزیابی کرد و افزود: در وهله نخست، این راهکار عملی بهنظر میرسد. اما استفاده از این روش تغییر چندانی در هزینهها ایجاد نمیکند در عین اینکه بدون مزیت هم نیست و یکی از مزایای آن جلوگیری از خروج ارز از کشور است. وی اجرای این روش را منوط به نوآوری اپراتورهای تلفنهمراه دانست تا با ارائه طرحهای نو و مقرونبهصرفه، شرکتهای خدمات پرداخت را یاری کنند.
به گفته طبری، بیشترین سرمایهگذاری شرکت ایرانکیش در زمینه کارتخوانهاست و دراین حوزه رتبه نخست را دارد.
سرپرست ایران کیش همچنین از ارائه خدمات ویژه به مشتریان ویژه در سالجاری خبر داد و افزود: طرحهایی در این مورد به اجرا درآمده و همچنان تیم توسعه بازارو تیم کسب و کارهای نوین شرکت در زمینه کسب و کارهای نوین و توسعه بهدنبال ارائه خدمات ویژه است تا بتواند مشتریان ویژهای را هم جذب کند.
سرپرست ایرانکیش گفت: ایرانکیش امسال توجه ویژه ای به اپلیکیشن «پات» داشته است.