او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگی های زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری به روز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال می شود.
کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.
لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژی های پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برون سازمانی خود از ابتدای سال 1400 برنامه های مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان می توان به سه شنبه های پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفی سازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.