پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353366 تاریخ : 1397/05/09-16:15:27
,1,
بدون مراجعه حضوری، درخواست تسهیلات بدهید

بدون مراجعه حضوری، درخواست تسهیلات بدهید

مشتریان بانک قرض ­الحسنه رسالت بزودی می­ توانند بدون مراجعه به شعب یا بانکداری اجتماعی درخواست تسهیلات خود را از طریق اینترنت بانک و یا موبایل بانک ثبت کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ رییس سازمان فناوری اطلاعات بانک قرض ­الحسنه رسالت با اعلام این خبر گفت: با توجه به افق 1400بانک، تلاش می کنیم زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات نوین بانک قرض الحسنه رسالت در حوزه بانکداری اجتماعی بر روی بستر الکترونیکی فراهم آوریم.

ابوالفضل غلامرضایی افزود: پس از راه­اندازی سامانه افتتاح غیرحضوری سپرده، مشتریان این بانک می توانند در سال جاری درخواست تسهیلات خود را بدون مراجعه حضوری از طریق اینترنت بانک ثبت کنند.

وی با اشاره به درخواست غیرحضوری تسهیلات اظهارداشت: پس از ثبت درخواست توسط مشتری، بانکدار اجتماعی با تعامل با در خواست دهنده و هدایت وی براساس اطلاعات وارد شده و با توجه به شرایط مشتری و قوانین و مقرارات حاکم بر بانک قرض الحسنه رسالت سعی خواهد کرد نیاز مشتری را برآورده سازد .

به گفته غلامرضایی درخواست تسهیلات سیستمی ارسال شده و بر اساس شاخص های رفتار و توانمندی مالی و اعتباری وی مراحل بعد انجام می شود.

وی لازمه افتتاح و ثبت درخواست غیرحضوری تسهیلات را آزمودگی ابتدایی در استفاده از اینترنت دانست و گفت: ایجاد زیرساخت های فنی برای تبدیل درگاه های الکترونیک به عنوان انتخاب اول مشتریان در بانک قرض ­الحسنه رسالت از اهدف سازمان فناوری اطلاعات است و تلاش می شود در آینده اولین نقطه تماس مشتری و بانک قرض الحسنه رسالت از طریق درگاه ­های الکترونیکی باشد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات لازمه ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان را نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه و در بین مشتریان بانک عنوان کرد و گفت: این امر مستلزم شناساندن و ترغیب به بکارگیری این ابزار ها و توانمندسازی مشتریان در استفاده از این درگاه ها می باشد.

وی به نقش کارکنان بانک در ترویج فرهنگ استفاده از ابزارهای الکترونیک برای دریافت خدمات اشاره کرد وافزود: همکاران بانک نقش تعیین کننده ای در این فرهنگ سازی دارند و با تشویق مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری و آموزش و توانمند سازی آنها تسهیل کننده دستیابی به افق 1400 خواهند بود. رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت و نقش خدمات اینترنت و موبایل بیان کرد: در آینده حتی قبل از افتتاح حساب و اعطای کارت، اپلیکشن موبایل بانک را بر روی گوشی مشتریان نصب می شود و دریافت خدمات بانکداری اجتماعی از این طریق سهل ترو غنی تر خواهد بود و این مستلزم آشنایی و مهارت استفاده از موبایل بانک و اینترنت بانک است.

غلامرضایی بیان کرد: به مرور زمان استفاده از این خدمات را تسهیل می­کنیم که همه اقشار از جمله نابینایان که توانایی کمتری دارند بتوانند راحتتر از این خدمات بهره مند شوند.

غلامرضایی لازمه تحقق افق 1400را فرهنگ سازی برای این مهم عنوان کرد و گفت: آگاهی رسانی بخشی مهم از روند توسعه بانکداری اجتماعی است .

رییس سازمان فناوری اطلاعات تسهیل در ارائه خدمات با هزینه کمتر و امنیت بیشتر را از جمله مزایای خدمات غیرحضوری عنوان کرد و افزود: بانک قرض الحسنه رسالت با ارائه خدمات بدون مراجعه حضوری سعی در اعطای خدماتی شرعی، آسان و ارزان دارد.
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران