حوزه سوالات کاربران باید در راستای خدمات مالی و بانکی و به صورت واضح مطرح شود و پاسخ کارشناسان نیز مطابق با سوال مطروحه و حدود آن داده می شود.
سامانه باجه یک پلتفرم دو طرفه است که سوالات مشتریان را به کارمندان بانک ارسال کرده و جواب ایشان را به دست مشتریان می رساند.
برای درخواست مشاوره می توانید با انتخاب موضوعاتی از قبیل: ارز اربعین، تنخواه کارت، وام و تسهیلات، خدمات چک/ سامانه صیاد،بانکداری الکترونیک/بام، ایوا، بله، لیست کامل خدمات ، انتقال وجه ، سهام عدالت و سپرده گذاری با کارشناسان بانک ملی ایران در ارتباط بوده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.