به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، خدمات «پیشخوان مجازی» بانک آینده از آغاز فعالیت به طور مستمر از لحاظ کمی و کیفی، همواره افزایش یافته تا آن جا که در حال حاضر، تعداد خدمات این سامانه به 70 خدمت متنوع در سه بخش،خدمات برخط (آنلاین) با 42 خدمت، غیرحضوری (آفلاین) با 8 خدمت و حضوری (ارائه خدمت در محل) با 20 خدمت، در سراسر کشور در دسترس تمام مشتریان قرار دارد.
از جمله کاربردی ترین و جذاب ترین این خدمات می توان به مواردی همچون واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، افتتاح حساب کوتاه مدت، قرض الحسنه و سپرده بلندمدتِ 2ساله، صدور و تحویل چک رمزدار و چک تضمین شده، ثبت چک، استعلام وضعیت چک، تأیید و انتقال چک، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز اول و دوم پویا، گزارش پایا، کارت به کارت، مشاهده مانده کارت، پرداخت قبض، مشاهده لیست تسهیلات، پرداخت تسهیلات بانک آینده و تسهیلات بین بانکی،مسدودی حساب و رفع مسدودی حساب،صدور و تحویل تمکن مالی و صدور و تحویل کارت هدیه و ده ها خدمات دیگر، اشاره کرد.
عضویت در سامانه «پیشخوان مجازی» بانک آینده به دو طریق امکان پذیر است؛ متقاضیان می توانند با حضور در شعب بانک آینده در سراسر کشور و یا با مراجعه به تارگاه «پیشخوان مجازی» به نشانی https://www.abplus.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در این سامانه، اقدام کنند.
سامانه «پیشخوان مجازی» بر پایه فنآوری های نوین، به نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت های یک شعبه مجازی را برای کاربران به همراه دارد. در نسل سوم این سامانه، امکان سفارشی سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.