پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493038 تاریخ : 1398/08/13-12:49:51
,2,
بانکداری دیجیتال و شرکتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان

مدیر عامل بانک صنعت و معدن:

بانکداری دیجیتال و شرکتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان

دکتر مهری در نشست هم اندیشی با مدیران استانی این بانک گفت : با مشارکت فعال تمامی ارکان بانک در صف و ستاد درصدد برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و نیازسنجی صحیح آنان هستیم تا با تلفیق بانکداری دیجیتال و شرکتی از مزیت های خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: تکریم مشتریان و احترام به آنها در کنار ارائه خدمات تخصصی مهم ترین ویژگی بانک صنعت و معدن است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: در شرایطی که تحریم ظالمانه، بر فرایند اعطای تسهیلات به صنعتگران و تولید کنندگان کشور تاثیر نامطلوبی گذاشته است این بانک با استفاده از بانکداری شرکتی در مسیر بهبود خدمات ارائه شده گام بر می دارد. 
دکتر مهری خاطر نشان ساخت : ضرورت دارد ارتباط شعب با سرپرستی استان و با ستاد مجدداً تعریف شده و شفاف سازی در این خصوص صورت گیرد تا مدیران ارشد و اجرایی بتوانند در برابر مسؤلان پاسخگو باشند.
وی خاطرنشان کرد: مشتریان ما، صنعتگران و کارآفرینان بزرگ کشور هستند که نیاز به خدمات خاص دارند؛ ارتقاء سطح خدمات ، کاهش زمان دستیابی مشتریان به آن و شفاف سازی امور سبب ایجاد رضایت و گسترش همکاری آنان خواهد شد.
حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک دراین نشست ضمن اشاره به مأموریت، چشم انداز و استرات‍ژی بانک طبق برنامه راهبردی به تبیین مفهوم حرفه ای گری در بانکداری پرداخت و گفت: سازمانی به صورت حرفه ای عمل می کند که از نیروی انسانی حرفه ای برخوردار باشد و برای نیل به این هدف به مدیران حرفه ای نیاز دارد که مجهز به دانش روز بوده، خلاق و ارزش آفرین باشند.
وی تأکید کرد: وظیفه مدیران این است که مهارتهای حرفه ای و فرهنگ سازمانی را توسعه دهند و اعتماد را که سنگ بنای مدیریت است در سازمان افزایش داده و این اعتماد را در مشتریان نیز بوجود آورند تا سبب ایجاد حس تعلق در آنان شود.
حسین عسکری یادآور شد: مدیریت ارتباطات محور فعالیت مدیران استانی و رؤسای شعب است و برای ایجاد یکپارچگی باید از هنر تعامل با کارکنان و مشتریان بهره ببریم و قبل از ارائه راه حل و مشاوره باید درک و تشخیص درستی از مشکلات و نیازهای مشتریان داشته باشیم.
وی عنوان داشت: ایجاد ارزش افزوده، هدف اصلی بانکداری شرکتی است و در کنار سبد خدمات بانکی بایستی سبد نیازهای مشتریان نیز ایجاد شود؛ افزون بر آن برای ارائه مشاوره تخصصی سرمایه گذاری ضرورت دارد دانش کارشناسان بانک افزایش یابد.
اصغر پاک طینت عضو دیگر هیات مدیره بانک صنعت و معدن در این نشست با بیان ضرورت یافتن راه های مناسب برای تعامل با مشتریان تصریح کرد: وصول مطالبات از ابزارهای مهم تجدید منابع است و هم اندیشی همکاران برای ارتقاء میزان موفقیت بانک در این زمینه می تواند تا حد زیادی کارگشا باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران