پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349383 تاریخ : 1397/03/01-09:13:01
,1,
بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط عمومی نظام بانکی شد

بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط عمومی نظام بانکی شد

در آخرین روز اردیبهشت و در هفته روابط عمومی و ارتباطات، آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی بانک ها و موسسات اعتباری کشور به میزبانی بانک گردشگری برگزار شد.‌

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری؛ در آخرین روز اردیبهشت و در هفته روابط عمومی و ارتباطات، آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی بانک ها و موسسات اعتباری کشور به میزبانی بانک گردشگری برگزار شد.‌ به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این آیین که با حضور مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری، رضا کامران ، قائم مقام بانک گردشگری و جمعی از مدیران روابط عمومی شبکه بانکی با هدف تقویت تعاملات برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری ضمن تکریم مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی گفت: "بانک ها در شرایط حساس امروز کشور، پیشروی اقتصاد ایران هستند و روابط عمومی این رسالت را بر عهده دارد که خدمات ارزشمند شبکه بانکی را به روشنی برای جامعه و مردم تبیین کند". 

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: "ترکیب واژه روابط عمومی خود گویای حساسیت کار مدیران این بخش است و در شرایطی که نظام بانکی علیرغم همه خدمات بزرگی که انجام داده گاه با بی مهری مواجه می شود این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند".
بر اساس این گزارش در این نشست همچنین محمد علی کریمی، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی ضمن قدردانی از بانک گردشگری برای برگزاری مراسم، به اقدامات بانک مرکزی در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: "تجربه موفق ایجاد شبکه خبری واحد و همکاری بانک ها و موسسات اعتباری کشور در حوزه تبلیغات به ویژه ارتقای جایگاه برندهای بانکی در میان مردم، الگویی مناسب برای تعاملات گسترده تر در این بخش است و پویش ملی اطلاع رسانی در خصوص خدمات بانک ها به اقتصاد کشور، با هدف افزایش واقع بینی مردم و نخبگان نسبت به بانک ها در دستور کار قرار دارد". 
گفتنی است در آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی بانک ها و موسسات اعتباری، به هر یک از مدیران یک شناسنامه ویژه درختان پردیس گردشگری اهدا شد که سال گذشته با اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی پایان سال بانک گردشگری به بهره برداری رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران