پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596523 تاریخ : 1401/02/31-17:12:00
,2,
بانک ملی ایران نیاز به پوست اندازی در فرهنگ سازمانی دارد

فرزین:

بانک ملی ایران نیاز به پوست اندازی در فرهنگ سازمانی دارد

مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: این بانک نیاز به تغییر فرهنگ سازمانی و پوست اندازی دارد و کارکنان این بانک باید به دانش روز بانکداری جهانی مجهز شوند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا فرزین در اولین کارگاه بانکداری سرمایه گذاری برگزار شد، تاکید کرد: استراتژی جدید بانک بر پنج محور بانکداری های شرکتی، سرمایه گذاری، تجاری، خرد و دولتی استوار است. بنابراین ضرورت دارد برای اجرایی شدن این استراتژی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، رویه ها، تخصص ها و دانش های متفاوتی برای هر یک از این نوع بانکداری ها، برنامه ریزی شود.

وی افزود: بر اساس این استراتژی در بانک ملی ایران دیگر یک محصول با یک رویه تولید نمی شود، بلکه محصول های مختلف با رویه های متفاوتی تولید می شوند. به طور مثال محصول و رویه ای که در بانکداری شرکتی تولید می شود با بانکداری خرد و سرمایه گذاری متفاوت خواهد بود. اگر این کار انجام نشود بانک ملی ایران از بازار عقب می ماند.

فرزین اظهار کرد: هدف استراتژی جدید این است که با روش متفاوت و روزآمدی بانکداری کنیم و بتوانیم در یک فضای رقابتی، سهم خود را از بازار حفظ کنیم. این بانک از توانمندی های بسیار خوبی برخوردار است و با تغییر روش بانکداری، ظرفیت های آن شکوفا می شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر تدوین تقویم آموزشی مخصوص مدیران و کارشناسان بانک، گفت: این دوره های آموزشی باید علاوه بر مختصر بودن، قابل سنجش باشند. بخشی از این دوره ها نیز باید در قالب کارگاه آموزشی برگزار شوند و در آن ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان یا بانکداری سرمایه گذاری برای کارشناسان برگزار شود.

محمد رضا فرزین با اشاره به ضرورت شکل گیری گفت و گو میان مدیران و کارشناسان، گفت: باید طی نشست هایی مدیران و کارشناسان با کنار نهادن رده های شغلی و دعوت از نسل های با تجربه تر و نسل های جوان، یک گفت و گوی دانش محور را شکل دهند. با ضبط و مستند سازی این دوره ها، رگه های دانش جدیدی از بانکداری به دست خواهد آمد و تحرکی در دانش بانکداری کارکنان به وجود خواهد آمد.

وی افزود: این دوره های گفت و گو محور، باید برای مدیران و کارشناسان شهرهای دیگر نیز فراهم شود تا به طور مستمر به انتقال دانش و تجربه بپردازند.

مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان تاکید کرد: افراد صاحب نظری در شعب خارج از کشور بانک وجود دارند که می توانند در انتقال دانش روز بانکداری به مدیران و کارشناسان بسیار مفید باشند. همچنین می توان از افراد صاحب نظر بانکداری جهانی، دعوت به عمل آورد تا از این طریق راه بر انتقال دانش جدید به بانک، هموار شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران