به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سال گذشته در پیک عملیاتی منتهی به روزهای پایانی سال، رکورد روزانه 60 میلیون تراکنش در بانک ملی ایران ثبت شده بود.
با این حال تنوع در محصولات و خدمات مرتبط با بانکداری غیرحضوری بانک ملی ایران از قبیل بام ، بله ،ایوا، همراه بانک و... و توسعه ی تعداد خودپردازها و کیوسک های ارائه دهنده ی انواع خدمات در گستره ی وسیع جغرافیایی سبب شد تا با افزایش اقبال مشتریان به بانک ملی ایران، رکورد تازه ای از تعداد تراکنش ها در نظام بانکی کشور به ثبت برسد
در روز 27 اسفند ماه سال جاری، تعداد تراکنش های انجام شده در بانک ملی ایران از 64 میلیون و 833 هزار فقره گذشت.
میزان تراکنش های ثبت شده این بانک با توجه به گستره شعب و خدمات آن، همواره با فاصله ی بسیار زیادی بیش ازسایر بانک ها بوده و جایگاه نخست نظام بانکی را به خود اختصاص داده است.
پایایی سامانه های بانک ملی ایران در روزهای پیک کاری پایان سال، رضایت بیش از پیش مشتریان بانک را رقم زده است.