پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694220 تاریخ : 1403/07/25-10:43:41
,2,
بانک ملی ایران در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی  بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

بانک ملی ایران در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

بانک ملی ایران در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این همایش با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، صاحب نظران ،اساتید ،مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار و بانک ملی ایران موفق شد بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کند.

جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی(100 شرکت پیشرو در مسئولیت اجتماعی ارتباط محور) روز 24 مهرماه با هدف کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها با تاکید بر حوزه ارتباطات و برندینگ برگزار شد و شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و « پیشرو» مورد ارزیابی قرار گرفتند که این بانک موفق به دریافت نشان عالی و لوح تقدیر شد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: "هیات داوران چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان ها ، به این ضرروت توجه دارد و بر این اساس به پاس توجه ، تاکید ، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیر محترم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی«پیشرو» به بانک ملی ایران تقدیم می گردد.

امید است شاهد دوام توفیقات آن مدیریت محترم در توسعه و تعمیق حوزه مسئولیت اجتماعی باشیم."



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران