جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی(100 شرکت پیشرو در مسئولیت اجتماعی ارتباط محور) روز 24 مهرماه با هدف کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها با تاکید بر حوزه ارتباطات و برندینگ برگزار شد و شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و « پیشرو» مورد ارزیابی قرار گرفتند که این بانک موفق به دریافت نشان عالی و لوح تقدیر شد.
در متن این لوح تقدیر آمده است: "هیات داوران چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان ها ، به این ضرروت توجه دارد و بر این اساس به پاس توجه ، تاکید ، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیر محترم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی«پیشرو» به بانک ملی ایران تقدیم می گردد.
امید است شاهد دوام توفیقات آن مدیریت محترم در توسعه و تعمیق حوزه مسئولیت اجتماعی باشیم."