به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک صادرات ایران، این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می کند. بر این اساس تا پایان شهریور ماه سال1395 بیش از61میلیون انواع کارت الکترونیکی صادر و تحویل مشتریان داده است. استقبال متقاضیان از خدمات کارت های سپهر، رشد 35 درصدی تعداد این کارت ها را به دنبال داشته و مجموع تعداد این گونه کارت ها به حدود 43 میلیون کارت رسیده است.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه های پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (09602)، پایانه های فروش نصب شده در فروشگاه های معتبر سراسر کشور و دستگاه های کارتخوان شعب استفاده کنند.
گفتنی است بانک صادرات ایران با 2563 شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازی بیش از525هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، انجام روزانه بیش از 20 میلیون تراکنش آنی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا کرده است.