به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان با رویکرد تسهیل در خدمت رسانی به هموطنان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده و بر این اساس نسبت به ایجاد خدمات جدید شامل: افزایش بازه زمانی و تعداد تراکنش در صورتحساب دوره ای(بازه زمانی 4 ماه تا سقف 500 تراکنش)، انتقال وجه دسته ای بین بانکی پایا تا سقف 5 تراکنش و امکان پرداخت دسته ای قبوض با یک امضای دیجیتال در سامانه بانکداری اینترنتی اقدام کرد.
این گزارش می افزاید بانک متبوع همگام با پیشرفت فناوریهای جدید بسترهای لازم جهت توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم نموده و مشتریان می توانند خدماتی نظیر: انتقال وجه، رویت صورتحساب، خدمات کارت، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... را به آسانی انجام دهند و نیز در پاسخ به نیاز مشتریان سقف انتقال وجه در سامانه اینترنت بانک را تا سقف مبلغ 7 میلیارد ریال افزایش داده است.
شایان ذکراست این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی نموده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک اند( مانند شرکت ها، سازمانها و...) می توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره مند گردند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.
گفتنی است مشتریان به منظور بهره مندی از خدمات متنوع بانکی از طریق اینترنت می توانند با استفاده از دستگاه رمز ساز لحظه ای (otp) در محیطی کاملاً امن نسبت به انجام فعالیت های خود اقدام نمایند. تاکنون حدود 461هزار نفر از مشتریان در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک عضو شده و خدمات مالی و بانکی خود را با استفاده از این ابزار توانمند انجام می دهند?