به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مدیریت ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به ارائه خدمات از طریق شعب الکترونیکی( (VTMبانک شهر گفت: هم اکنون 6 سرویس در شعب الکترونیکی(VTM) بانک شهر فعال است که قابلیت ارائه خدمات به شهروندان را دارد.
مدیر عامل بانک شهر با اشاره به اهمیت این دستگاه در سهولت ارائه خدمات به مشتریان افزود: افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپردههای بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنتبانک و همراهبانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی از جمله سرویسهای فعال در شعب مجازی بانک شهر است.
به گفته پورزرندی، شعبه الکترونیکی موجود در پیشخوانهای شهرنت بانک شهر، این امکان را برقرار میکند تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواستهای بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.
وی در ادامه با بیان این که توسعه بانکداری الکترونیک مهمترین رویکرد سالجاری بانک شهر است، اظهار کرد: بر اساس این برنامه در سال جدید، رویکرد بانکداری الکترونیک با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و به جای توسعه فیزیکی شعب، راهاندازی پیشخوانهای شهرنت در دست انجام است.
مدیر عامل بانک شهر افزود: پیشخوانهای شهرنت، در واقع همان شعب بانک شهر است که به صورت 24ساعته بخشی از خدمات بانکی را به مشتریان ارائه میدهد و با استقرار دستگاههای VTM در این پیشخوانها، شهروندان این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب مجازی به صورت مجازی در ارتباط باشند و امور بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.
لازم به ذکر است که این سیستم VTM در شعب آب و آتش شهرک پرند، صحن ورودی حرم امام رضا (ع) و همچنین خیابان ولیعصر تبریز آماده خدمات رسانی است .