پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 51692 تاریخ : 1393/04/17-10:30:15
,1,16,17,
بانک سینا دارای بیشترین تراکنش موفق شتابی

در بازه زمانی 30 ماهه

بانک سینا دارای بیشترین تراکنش موفق شتابی

بررسی عملکرد بانک سینا در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات نوین بانکی، طی یک سال گذشته، نشان دهنده رشد و جهش قابل قبول در این حوزه است.

بررسی عملکرد بانک سینا در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات نوین بانکی، طی یک سال گذشته، نشان دهنده رشد و جهش قابل قبول در این حوزه است.
گزارش روابط عمومی بانک سینا به نقل از معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات حاکی است که با توسعه سیستم ها و زیرساخت های فناوری در این بانک، استقبال مشتریان از سرویس ها و خدمات بانکداری الکترونیک رشد قابل توجهی داشته به نحوی که در پایان سال 92، کمتر از 10.5 درصد تراکنش های بانک سینا به صورت حضوری در شعب صورت پذیرفته است و مابقی از طریق درگاه های الکترونیک و مکانیزه به اجرا درآمده است؛ در حالی که این رقم در فروردین 1391 معادل 20 درصد و فروردین 92 معادل 15 درصد بوده است.
بر اساس این گزارش، در یک بازه زمانی 5 ساله تعداد اسناد صادره سیستم متمرکز بانکی از 2 میلیون سند در فروردین ماه 88 به بیش از 22 میلیون سند در اسفند ماه 92 رسیده که نشان از بسترسازی و پیاده سازی سیاست های مناسب توسعه ای طی سال های گذشته در بانک سینا دارد.
همچنین در گزارشی که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده و به عملکرد 30 ماهه بانک ها در زمینه تراکنش های موفق شتابی اختصاص دارد، بانک سینا با 99.54 درصد تراکنش موفق شتابی، رتبه اول را در این زمینه کسب کرده است.
سرانه جریمه پرداختی به ازای تراکنش های ناموفق در بانک سینا  نیز 1.88 ریال بوده و این در حالی است که سرانه جریمه پرداختی نظام بانکی به ازای تراکنش های ناموفق 18.58 ریال بوده که نشان از کیفیت بسیار بالا و مطلوب سرویس های بانک سینا دارد.
بانک سینا در سال های اخیر اقدامات و سیاست های مناسبی را در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک به اجرا رسانده است به طوری که در حال حاضر 85 نوع خدمت در این بخش از درگاه های مختلف بانک به مشتریان ارائه می شود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران