به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان و بر اساس اعلام رسمی دبیرخانه جشنواره «بانک محبوب من»، طی این نظرسنجی سراسری که از اردیبهشت تا تیرماه امسال با حضور مشتریان شبکه بانکی کشور برگزار شد، بانک سامان از میان 26 بانک کشور با رای مردمی به عنوان محبوب ترین بانک ایران انتخاب و تندیس این موفقیت را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.
محوریت نظرسنجی امسال بانک محبوب من، موبایل بانک و اینترنت بانک و قوانین جدید چک (سامانه صیاد) بود.
گفتنی است، این برای سومین سال متوالی است که بانک سامان توانسته به عنوان محبوب ترین بانک ایران انتخاب شود. این در حالی است بانک سامان در تمامی ادوار این جشنواره خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده و همواره جزو 5 بانک برتر ایران بوده است.
در همین ارتباط علیرضا معرفت، مدیرعامل بانک سامان با انتشار پیامی، ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان و مشتریان بانک، عنوان کرد: این افتخار درحالی کسب شد که در سال گذشته شرایط سخت ناشی از ویروس کرونا بر کشور حاکم بوده اما علی رغم همه دشواری ها، کارکنان بانک سامان توانستند سطح سرویس و رضایتمندی مشتریان را در حد مطلوب حفظ کنند.
مدیرعامل بانک سامان، در بخش دیگری از پیام خود تاکید کرد: بی شک کسب این موفقیت بزرگ، وظیفه و مسئولیت ما را در برابر مسیر پیش رو دوچندان می کند و این نکته را به ما گوشزد می کند که حفظ این روند محبوبیت بسیار مهم است.