پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488534 تاریخ : 1398/05/06-18:12:36
,1,
بانک رفاه به عنوان یک شریک تجاری در کنار مشتریانش قرار دارد

بانک رفاه به عنوان یک شریک تجاری در کنار مشتریانش قرار دارد

مدیر عامل بانک رفاه گفت: رسالت بانک رفاه ایجاد ارزش افزوده با ارائه خدمات در خور و شایسته به مشتریان است تا به عنوان یک شریک تجاری در کنار آنها منتفع شود ولی هدف اصلی بانک رضایتمندی مشتریان است که با ایجاد بانکداری شرکتی به این مهم جامه عمل پوشانده ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در اولین دوره آموزشی ویژه مشتریان برتر شرکتی و اختصاصی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم و قابل توجه در بازارهای مالی و سرمایه، نهاد مالی به نام بانکداری سرمایه گذاری است که شاید در کشور ما هنوز شناخته نشده و جایگاه خود را پیدا نکرده است. 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران با اشاره به نقش مهم بانکداری سرمایه گذاری در تأمین منابع مالی مشتریان افزود: بانکداری سرمایه گذاری و دپارتمان بانکداری شرکتی و اختصاصی که با هدف تکمیل خلا و سبد محصولات و خدمات در بانک رفاه ایجاد شده است می تواند خلاء کمبود منابع مالی را که مشتریان بزرگ بانک، اشخاص حقوقی و شرکت ها با آن مواجه هستند را برطرف کند.
دکتر سهمانی منابع مالی نظام بانکی را محدود خواند و تصریح کرد: در گذشته به دلیل محدودیت منابع مالی بانک ها و عدم وجود بانک های سرمایه گذاری در ایران، مشتریان تنها تسهیلات از بانک دریافت می کردند و به همین دلیل مشتریان در صف دریافت تسهیلات قرار گرفته و نیازهای مالی آنها به موقع تأمین نشده و در نهایت دچار مشکلات مالی می شدند.
وی با اشاره به نقش بازار سرمایه و بانکداری سرمایه گذاری در تأمین مالی مشتریان گفت: بازار سرمایه با حدود50 سال فعالیت به نسبت نظام بانکی با بیش از صد سال سابقه فعالیت، نهادی نوپا و جوان محسوب می_ شود و هنوز جای کار بیشتری دارد. بانک ها بخش مهمی از نیازهای مشتریان را به منظور تأمین خدمات مورد نیاز شرکت ها و اشخاص حقوقی تأمین می کنند ولی با توجه به اینکه همه نیازهای این مشتریان از طریق بانک ها قابل تأمین نیست، این مشتریان باید به بازار سرمایه، ابزارها و محصولات این بازار مراجعه کنند. 
مدیر عامل بانک رفاه در ادامه به سازوکارهای ایجاد شده در این بانک در حوزه بانکداری سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: در بانک رفاه سعی بر آن شده است تا در حوزه خدمات اعتباری، بانکداری شرکتی و سایر حوزه های فعالیت و با کمک نهادهای مالی و شرکت های ابزاری زیر مجموعه بانک همانند شرکت کارگزاری بانک رفاه که جزو10 کارگزاری مطرح و اول بورس کشور است، مجموعه ای از محصولات و خدمات مشترک بازار پول و سرمایه توسط بانک متمرکز، تجمیع و به مشتریان ارائه شده و نیازهای مشتریان بزرگ، شرکتی و اختصاصی تأمین شود.
وی محصولات قابل ارائه توسط حوزه بانکداری سرمایه گذاری را متنوع برشمرد و افزود: شاید اولویت این حوزه، مشتریان بانکداری شرکتی باشد ولی مشتریان اختصاصی هم می توانند از خدمات و محصولات این بخش استفاده کنند و طی سال های اخیر سعی شده است تا سبد محصولات ارائه شده توسط این حوزه با کیفیت لازم و با شرایط مورد نظر مشتریان ارائه شود.
دکتر سهمانی با ابراز امیدواری از فرصت به وجود آمده اظهار داشت: نشست امروز می تواند فرصت مناسبی برای بانک و مشتریان فراهم آورد تا با تبادل نظر با یکدیگر، بهره برداری لازم از این نشست داشته و اهداف هر دو طرف تأمین شود.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران