به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,طبق ارزیابی کمیته داوران در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت که با حضور جناب آقای دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 09/12/1394 برگزار شد؛ بانک آینده، با پیشی گرفتن از دیگر بانکهای حاضر در این دوره، بهعنوان سازمان چابک و متعالی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، انتخاب و موفق به دریافت این تقدیرنامه گردید.
در دو دوره گذشته جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) نیز، بانک آینده با حضوری فعال و پویا، موفق به اخذ تقدیرنامه سطح اهتمام به کیفیت (سال 1392) و اشتهار به کیفیت یک ستاره (سال 1393) شده بود.
شایان ذکر است؛ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از جوایز معتبر در زمینه تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت محصولات و خدمات در کشور بوده و از سال 1390، بهصورت سالانه و تحت نظارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منتخبان اهدا میگردد.