به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل بازاریابی و تبلیغات، این میزبانی و حمایت مالی درحالی از سوی بانک انصار صورت گرفت که مجمع عمومی سالیانه این بانک در روز 31 تیرماه، یعنی یک روز پس از این همایش، باردیگر با اختصاص مبلغ 30میلیارد ریال، پایبندی این بانک به انجام مسئولیت های اجتماعی اش را آشکارساخت و براین واقعیت صحه گذارد که تنها شرط بانک انصار برای انجام تعهدات و مسئولیت های اجتماعی، تأمین منافع عمومی، تسهیل رفاه شهروندان وآحادمردم است.
براساس گزارش مذکور، بانک انصار این بار به اتکای رسالت ملی خود در مشارکت با طرح های شهروند الکترونیک، شهر الکترونیک و دولت الکترونیک، به دنبال هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی کشور است تا با کاربرد سراسری کارت های شهروندی انصار، سامانه تاکسیرانی کشور از
- بانک اطلاعاتی و بانک داده کارت،
- قابلیت استفاده همزمان از مدیریت پول خُرد و پتانسیل های شبکه شتاب،
- توانایی بازرسی و نظارت سیستمی و کامل بر شبکه حمل و نقل،
- اطمینان از استفاده حداکثری شهروندان از امکانات این سامانه،
- پیاده سازی سیستم های AFC و AVL جهت سهولت دسترسی مشتریان و ارایه خدمات مناسب و سهل الوصول به مسافرین،
برخوردار و زمینه بهره برداری از ظرفیت های های این سامانه در مواقع مختلف و نیازهای اضطراری فراهم شود.
شایان ذکر است که استفاده از کارت های شهروندی انصار هم اکنون در 8 استان و 11 شهر کشور صورت می گیرد و این کارت ها برای نخستین باردربخش تجهیزناوگان تاکسیرانی در شهر ساری مورد استفاده شهروندان قرارگرفته است .