پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314391 تاریخ : 1396/11/03-08:31:01
,2,
بانک آفیسر، موجب افزایش رضایت مشتریان می شود  دوشنبه 2 بهمن

بانک آفیسر، موجب افزایش رضایت مشتریان می شود دوشنبه 2 بهمن

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش میزان کارایی و سودآوری واحدهای بانک گفت: میزان سود و زیان باید در واحدهای بانک به طور روزانه کنترل شود و هر یک از کارکنان باید به نوعی خود را در این امر مهم سهیم بدانند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی امروز در بازدید از اداره امور شعب استان البرز بر اهمیت توجه کارکنان به معرفی نوآوری ها و خدمات جدید بانک به مشتریان نیز تاکید و تصریح کرد: باید توجه ویژه ای به خدمت بانک آفیسر صورت گیرد چرا که این خدمت وجه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور محسوب و باعث وفادارسازی مشتریان بانک می شود.

کریمی با تاکید بر معرفی خدمات نوین از سوی بدنه بانک به مشتریان ادامه داد: اکنون نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر اینکه «بانک آفیسر» رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند، ادامه داد: این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین بر آموزش مدیران فعال و با انگیزه در بانک ملی ایران تاکید و بیان کرد: باید مدیران واحدها از انگیزه بالا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و درک نیازهای جامعه برخوردار باشند چون مسئولیت و سطح انتظارات از بانک ملی ایران در جامعه بالاست.

وی همچنین بر لزوم ادغام واحدها و شعب پرهزینه بانک با هم تاکید و عنوان کرد: واحدهای پرهزینه باید با هم ادغام شوند تا هزینه های بانک کاهش یابد.

در ادامه کریمی از واحدهای بانک بازدید و گزارشی از آخرین عملکرد شعب دریافت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران