پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588091 تاریخ : 1400/06/17-11:51:30
,10025,
بالاترین نشان تحول دیجیتال صنعت بیمه در دو حوزه نوآوری و زبدگی دیجیتال به بیمه ملت رسید

بالاترین نشان تحول دیجیتال صنعت بیمه در دو حوزه نوآوری و زبدگی دیجیتال به بیمه ملت رسید

بیمه ملت، در دو حوزه نوآوری دیجیتال و زبدگی؛ بالاترین نشان ارزیابی ملی تحول دیجیتال را در میان شرکت های بیمه دریافت کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ ارزیابی ملی تحول دیجیتال از سال 1395 به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آغاز و در سال 1400 پنجمین دوره آن برگزار شد. این جایزه با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان ها، رهبران و متخصصان این سازمان هاست.

بر اساس این گزارش؛ بیمه ملت امسال و برای اولین بار در این جایزه و در محورهای زبدگی، نوآوری و رهبری شرکت کرد و با توجه به ارزیابی های انجام شده؛ در حوزه نوآوری دیجیتال بالاترین نشان را در میان شرکت های بیمه از آنِ خود کرد. این جایزه به واسطه زیرساخت و بستر «ملت تک» به بیمه ملت اهدا شد.

گفتنی است؛ ملت تک بستری است مبتنی بر مفهوم بیمه گری باز و open API، که به عرضه انواع APIهای بیمه ای در رشته های مختلف و ایجاد بسترهای لازم برای همکاری استارتاپ ها با بیمه ملت و توسعه کسب و کار آنها کمک می کند.

همچنین، در حوزه زبدگی نیز، بیمه ملت در اولین سال حضور خود در این جایزه، بالاترین نشان صنعت بیمه را به خود اختصاص داد. در محور زبدگی که با 100 شاخص و در 10 بُعد «حکمرانی، استراتژی، نوآوری، فرهنگ و مهارت، پلتفرم و داده، فناوری، مدل کسب و کار و اکوسیستم، فرآیند، تجربه مشتری و تجربه کارکنان» به ارزیابی سازمان می پردازد با ارائه کلیه شواهد و مستندات لازم به ارزیابان، تلاش شد تا تصویری واقعی از بیمه ملت به ارزیابان ارائه شود تا آنها بتوانند ارزیابی درستی از وضعیت این داشته باشند.

شایان ذکر است؛ این ارزیابی در مرکز همایش های بیمه ملت و با حضور دکتر دلفراز مدیرعامل، معصومه معصوم بیگی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارشناسان مدیریت های کسب و کار دیجیتال، طرح و توسعه، ریسک، بازاریابی و فروش، منابع انسانی، آموزش، فناوری اطلاعات و مرکز ارتباط با مشتریان برگزار شد.

همچنین؛ در مراسم اختتامیه کنفرانس ملی تحول دیجیتال که در روز سه شنبه 16 شهریور ماه 1400 برگزار شد، علاوه بر بیمه ملت شرکت های بیمه ایران، رازی، سامان، دی، تجارت نو، سرمد، آرمان و کوثر نیز شرکت داشتند و برگزیدگان در ارزیابی ملی تحول دیجیتال در سه سطح سازمانی (زبدگی دیجیتال)، ابتکار و پروژه منتخب (نوآوری دیجیتال) و فردی (رهبری دیجیتال) معرفی شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران