پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 577237 تاریخ : 1400/01/22-17:13:28
,10025,
باشگاه مشتریانی که استارت آپ شد

باشگاه مشتریانی که استارت آپ شد

معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین در مصاحبه با پایگاه خبری الفبای خبر، گفت: نمایندگان با کار کردن در این استارتاپ شانسی را برای پیشرفت، رشد و ارتقا خواهند داشت و از آنجا که سلسله مراتبی برای استارآپ تعریف نشده است همه گروه همچون یک خانواده علاوه بر فروش حداکثری نسبت به رفع مشکلات همدیگر اقدام می کنند.

به گزارش بانک و صنعت : از آنجائیکه هنوز فرهنگ خرید آنلاین با توجه به اطلاعات بیمه ای اندک مشتریان ، تکاپوی خرید یک بیمه نامه جامع را نمی دهد لذا باشگاه بر مشتری اصلی خود یعنی شبکه فروش متمرکز گردید و باشگاه مشتریان با یک تغییر راهبردی بعنوان استارتاپ فعال و پویا، با امکانات بسیار ویژه برای نمایندگان و کارگزاران طراحی گردید.

حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین در گفت وگو با الفباخبر گفت: جذب مشتری جدید برای یک شرکت بسیار هزینه بردارتر از حفظ مشتری های موجود است و شرکت های دوراندیش با ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق خود، آن ها را راضی نگه می دارند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات به ایشان مراجعه کنند. به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابقشان تعداد مشتریان و در نتیجه و فروششان را چند برابر می کنند

حجتی ادامه داد: باشگاه مشتریان با هدف ایجاد زنجیره ارزش و حفظ و وفاداری مشتریان در سال 1398 راه اندازی گردیده است و در فاز اول راه اندازی ، نیازهای مشتری و شبکه فروش مورد بررسی و سپس مطابق نیازهای مشتریان و شبکه فروش ، فعالیت باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین آغاز گردید.

وی در ادامه گفت: در باشگاه مشتریان، علاوه بر صدور بیمه نامه ها به صورت آنلاین، بدون مراجعه به شعبه و واحدهای صدور نسبت به ارائه بسته های تشویقی به بیمه گذارانی که از شرکت بیمه نامه ای را خریداری می نمایند لحاظ گردید.

معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین تصریح کرد: از آنجائیکه هنوز فرهنگ خرید آنلاین با توجه به اطلاعات بیمه ای اندک مشتریان، تکاپوی خرید یک بیمه نامه جامع را نمی دهد لذا باشگاه بر مشتری اصلی خود یعنی شبکه فروش متمرکز گردید و باشگاه مشتریان با تغییر راهبردی بعنوان یک استارت فعال و پویا، با امکانات بسیار ویژه برای نمایندگان و کارگزاران طراحی گردید.

حجتی افزود: با این استارت آپ باشگاهی، نمایندگان و زیر مجموعه های ایشان (اعم از بازاریابان، مشاوران و کارمندان ) می توانند با تکمیل فرم پیشنهاد به صورت آنلاین ، بیمه نامه های مشتریان را در هر نقطه از کشور دریافت نمایند.

وی در ادامه ضمن اشاره به بوروکراسی های اداری، گفت: موضوع بوروکراسی های اداری از قبیل ارسال فرم پیشنهاد و قلم خوردگی فرم های پیشنهاد به کلی از بین می رود و شبکه فروش بدون دغدغه، فرآیندهای صدور خود را در استارتاپ باشگاه مشتریان رصد می نمایند و حتی یکی از مشکلات قدیم نمایندگان در زمان صدور بیمه نامه ها در شعب غیر ناظر به صورت کلی از بین می رود و در این باشگاه رضایت مندی بیمه گذار ، شبکه فروش و شعب شرکت به بالاترین سطح خود خواهد رسید.

معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین بیان کرد: استارآپ مذکور با هدف کیفی سازی و رفع مشکلات شبکه فروش طراحی شده است و علاوه بر رعایت آئین نامه های بیمه مرکزی ، موضوع مکان و زمان صدور بیمه نامه ها مفهوم و معنای جدیدی پیدا می کند. کار کردن دراین استارتاپ این امکان را برای شبکه فروش فراهم خواهد نمود که خلاقیت خود را توسعه داده و توانایی های خود و تیم زیر مجموعه را برای حل مشکلات بیشتر کند.

حجتی در ادامه مطرح کرد: نمایندگان با کار کردن در این استارتاپ شانسی را برای پیشرفت، رشد و ارتقا خواهند داشت. و از آنجا که سلسله مراتبی برای استارآپ تعریف نشده است همه گروه همچون یک خانواده علاوه بر فروش حداکثری نسبت به رفع مشکلات همدیگر اقدام می نمایند.

وی در ادامه ضمن اشاره به دستاوردهای این استارتاپ گفت: از جمله دستاوردهای استارتاپ مذکور را میتوان: مشتری مداری و تسهیل فرآیندهای فروش، توسعه شبکه فروش به سبک جدید، امکان فروش بیمه نامه بواسطه موبایل ، حمایت از سازمانهای فروش، ارائه محصولات جدید با رویکرد ساده سازی و در نهایت حذف اپراتوری همکاران شعب و تغییر رسالت شغلی همکاران از اپراتوری به نظارت و آموزش نام برد.

معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین در پایان صحبت های خود عنوان کرد: موفقیت همیشه تضمین شده نیست، حتی اگر شما و همکاران خود در یک استارتاپ از هیچ تلاشی فروگذاری نکنید ممکن است به نتایج مطلوب دست پیدا نکنید ولی این نتیجه، شروعی است برای موفقیت های بزرگتر ، بدانید که تلاش ها و فداکاری های شما در مدت زمان کم ، همیشه پاداش درازمدت خواهد داشت. طراحی این استارت آپ باشگاهی نتیجه تلاش 18 ماهه همکارانی است که با رفع دغدغه های شبکه فروش و تسهیل فرآیندهای صدور طراحی شده است و مطمئن هستیم آینده با افراد یا گروه هایی است که در زمینه های فناوری اطلاعات سرمایه گذاری های گسترده ای را انجام دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران