پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522130 تاریخ : 1399/08/10-17:26:32
,15,
بازرسی و نظارت مدیریتی چشم هر سازمان است /بازرسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه وزارت ارتباطات را به صورت جدی پیگیری کند

آذری جهرمی در مراسم معارفه رییس جدید بازرسی وزارت ارتباطات:

بازرسی و نظارت مدیریتی چشم هر سازمان است /بازرسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه وزارت ارتباطات را به صورت جدی پیگیری کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی حمید رضا رضوانی را به عنوان رییس جدید مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات منصوب کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که به صورت آنلاین حضور داشت، با اشاره به اهمیت بازرسی در فرآیند های اجرایی، آن را به چشم سازمان تعبیر کرد و گفت: در یک سیستم بازرسی به عنوان یک بازخورد منفی عمل و با گزارش مشکلات و نارسایی ها به رشد و ارتقای سیستم کمک می کند.

وی ارائه گزارش های صادقانه را یکی از وظایف بازرسی ها دانست و افزود: بازرسی نباید نگران ناراحتی مدیران از گزارش های منفی آنان باشد و در غیر این صورت تصمیمات مدیریتی درستی گرفته نمی شود و سیستم دچار ناپایداری می شود.
آذری جهرمی به مدیریت سه و نیم ساله سبوحی به عنوان رییس سابق مرکز بازرسی وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: مولفه های مدیریتی و نوع تعامل و ارائه اطلاعات وی باعث پیشرفت سازمانی شد.
وزیر ارتباطات، حمید رضا رضوانی رییس جدید مرکز بازرسی را جوانی فعال، پیگیر، دلسوز و مورد اطمینان معرفی کرد و گفت: ارتباط گیری با سازمان ها و شرکت های تابعه، سیاست گذاری و پیگیری شکایت های مردمی از اولویت های بازرسی است که باید توسط رییس جدید این مرکز پیگیری شود.
وی افزود: وزارت ارتباطات یک مجموعه خدمت رسان، تمام این اقدامات برای خدمت رسانی بهتر به مردم انجام می دهد.
آذری جهرمی ارزیابی دستگاه ها بدون نگاه تبعیض آمیز را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در این ارزیابی ها اگر نیرویی کارکرد مثبت دارد باید تشویق شود و اگر دچار ضعف است باید کمک کنیم و اگر اشکالاتی ایجاد کرده باید برخورد شود.
وی در بخش دیگر از سخنان خود درباره رعایت دستورالعمل های مبارزه با کرونا خطاب به رییس جدید مرکز بازرسی وزارت ارتباطات تاکید کرد: مرکز بازرسی با همکاری مراکز بازرسی سازمان ها و شرکت های تابعه به دقت رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا را در شرکت ها، سازمان ها، دفاتر خدماتی مانند خدمات پستی، ارتباطی و مخابراتی پیگیری کند.
وی افزود: در صورت عدم رعایت این پروتکل ها با مدیران و کارمندان خاطی برخورد شود.
وزیر ارتباطات با اشاره به گزارش هایی که از عدم رعایت این پروتکل ها در برخی از دفاتر مشترکین مخابرات ارسال شده، تصریح کرد: مجموعه ارتباطات در این ایام بار بسیاری از خدمات را به دوش می کشد و اگر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث قرنطینه نیروها و از دست رفتن آنها شود در ارائه خدمت به کشور دچار مشکل می شویم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 191
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران