به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در نشست های هم اندیشی با کارکنان، نمایندگان و نیز گفت وگو با مشتریان به بررسی مسائل آنان پرداخت. در این جلسات، کارکنان و شبکه فروش در صحبت های خود تا حد زیادی توانستند مشکلات و دغدغه های موجود در سطح استان را تشریح کنند. مدیرعامل شرکت نیز ضمن تبیین اهداف اصلی شرکت در دو بخش سودآوری و رضایت مشتری، به ارائه برخی راهکارها و رهنمودها برای رفع موانع و حل مشکلات پرداخت.
ابوالفضل آقادادی با تاکید بر تحقق شعار شرکت «کوثر، خیر کثیر»، گفت: سلامت، صداقت و خدمت رسانی به موقع به ذی نفعان از مصادیق این امر است که با تلاش و افزایش کار تیمی میان کارکنان و شبکه فروش توانستیم رضایت نسبی بیمه گذاران، بیمه شدگان و زیان دیدگان را به دست آوریم.
وی تفویض اختیار به مدیران ستادی و سرپرستی و نیز نمایندگان منتخب را یکی از عوامل موفقیت شرکت دانست و گفت: تصمیم های مناسب مدیران عملیاتی در زمان های حساس موجب افزایش رضایت مراجعین و بیمه گذاران می شود.
مدیرعامل شرکت، توسعه خدمات در بخش غیرحضوری را از اولویت های شرکت دانست و یادآورشد: بیمه کوثر با بهره مندی از توانایی مدیران و کارکنان و نیز ظرفیت های شرکت های دانش بنیان صدور معرفی نامه درمان و بیمه بدنه الکترونیک را راه اندازی کرده و اکنون با عملیاتی شدن سامانه «بیمه کوثر من» این خدمات افزایش یافته است.
گفتنی است در این سفر که معاونان بازاریابی، برنامه ریزی و نواوری، فنی و مالی و نیز مدیران اداری و پشتیبانی و بازرسی مدیرعامل شرکت را همراهی کردند، مدیر جدید استان آذربایجان غربی معارفه شد. آقادادی در این مراسم، با تشکر از زحمات محمدرضا قربانی در مدیریت سرپرستی آذربایجان غربی افزود: از رضا خبازی، مدیر جدید این سرپرستی انتظار دارم همسو با خط مشی و راهبردهای ابلاغی شرکت با بهره مندی از توان کارشناسان و اعضای شبکه فروش و شناسایی ظرفیت های موجود برای افزایش جایگاه سرپرستی در سهم بازار صنعت بیمه استان و همچنین جلب اعتماد و افزایش رضایت ذی نفعان بکوشد.