به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست در این نشست ضمن تاکید بر تامین منافع ذینفعان به اهمیت رضایت بیمه گزاران درعملکرد مطلوب شرکت اشاره کرد و گفت: همواره یکی از الویت های بیمه آسماری رضایت مشتری و خدمات رسانی سریع و مطلوب است که در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه به آن شده است.
وی افزود: با توجه به پویایی صنعت بیمه و بروز اتفاقات و ریسک های جدید، ما نیز باید بروز بوده و راهکارهای جدید اندیشیده و پیاده سازی کنیم.
وی با اشاره به روبه رشد بسیار خوب این باجه در شش ماهه گذشته گفت: سرعت بخشی به کارها بسیار حائز اهمیت است و این امر مستلزم آموزش مداوم، رعایت اصول حرفه ای گری و چانشین پروری می باشد.
مدیرعامل آسماری بیان کرد: عزم جدی کارکنان باجه را یکی از عوامل ارتقای بیشتر جایگاه شرکت برشمرد و گفت: با بررسی و آسیبشناسی هرچه بیشتر فرآیندها به سمت پیشرفت و افزایش ارائه خدمات مشتریان حرکت خواهیم کرد.