به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا) و سایر خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری بازدید کرد و ضمن تشریح گام های موثر صورت گرفته برای توسعه بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه، به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
معرفی سبد محصولات، توضیح طرح های تسهیلاتی (همچون تداوم مهر، انگیزش مهر، پیوند مهر ایران) و همچنین فعالیت های انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک (مانند: توزیع 33 هزار بسته آموزشی وبهداشتی میان دانش آموزان مناطق محروم و حمایت از مددجویان سازمان های کمیته امداد، بهزیستی و زندان ها و ... ) بخشی از موارد مطرح شده در این نشست ها بود.
شایان ذکر است، در نمایشگاه امسال 100 ماهنامه، 54 هفتهنامه، 30 دوهفتهنامه، 20 دوماهنامه، 52 فصلنامه، بیش از 115 رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، 70 رسانه غیرسراسری (محلی، منظقهای و استانی) و بیش از 60 روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.
همچنین بیش از 80 رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، 80 رسانه فرهنگی و هنری، بیش از 80 غرفه در گروه تخصصی، 30 غرفه در گروه خانواده و 20 غرفه در گروه دین و اندیشه به نمایشگاه مطبوعات امسال آمدهاند.