به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,در این بازدید یک ساعته مدیرعامل ضمن بررسی بخش های مختلف و استماع توضیحات ارائه شده توسط برات کریمی رییس شعبه، از نحوه فعالیت کارکنان مطلع و توصیه های لازم درخصوص بهبود و ارتقای بهره وری و افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات بانک را ارائه کرد.
دکتر همتی پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات کارکنان اظهار داشت: بازدیدهای دوره ای مشابه و دیدار نزدیک با کارکنان صدیق و زحمتکش بانک ملی ایران و شنیدن نظرات آنها در جهت بهبود فضای کسب و کار و ارتقای روابط میان بانک و مشتری از برنامه های آتی مدیریت بانک ملی ایران است.