پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593829 تاریخ : 1400/11/13-16:33:20
,2,
بازدید مدیران ارشد بانک ملی ایران از روند اجرای پرداخت تسهیلات بدون ضامن

بازدید مدیران ارشد بانک ملی ایران از روند اجرای پرداخت تسهیلات بدون ضامن

دو عضو هیات عامل بانک ملی ایران،امروز در بازدید سرزده از برخی شعب این بانک،حسن اجرای طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن را مورد نظارت و بررسی قرار دادند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید فرید موسوی عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی و حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب این بانک همزمان با اجرای طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن از شعب هفت تیر،امام حسین،مخابرات،آپادانا، سیمین،فارابی و نوبهار بازدید و ضمن گفت و گو با کارکنان بر اهمیت اجرای دقیق طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن، تاکید کردند.

موسوی در این بازدیدها با تاکید بر اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات خرد بدون ضامن ظرف 24 ساعت از تشکیل پرونده با احراز شرایط لازم تسهیلات خود را دریافت می کنند، گفت: مشمولان دریافت این تسهیلات با اعتبارسنجی های لازم، تسهیلات را دریافت می کنند.

وی افزود: این تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان، بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و اعتبار سنجی مشتریان پرداخت می شود که شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و شرکت های خصوصی که حقوق خود را از بانک ملی ایران دریافت می کنند، جامعه هدف ما را تشکیل می دهند.

دیگر عضو هیات عامل بانک ملی ایران نیز در این بازدید ها گفت:در پی دستور رئیس جمهور و ابلاغ وزارت امور اقتصادی و دارایی برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان معتبر که شرایط لازم را نیز داشته باشند، همه شعب بانک ملی ایران موظف هستند تا نسبت به اجرای صحیح این طرح اقدام کنند.

مونسان با تاکید بر لزوم تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان عنوان کرد: تلاش ما بر این است در مدت باقی مانده تا پایان سال جاری ضمن افزایش مسئولیت پذیری همکاران در تعامل شایسته با مشتریان، خدمات شایسته تری را به جامعه هدف ارایه کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران