به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک مسکن، دکتر شایان در بخشی از سخنانش با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و متناسب با درخواست و انتظارات مشتریان در راستای مشتری مداری تصریح کرد : شعب باید در راستای مشتری مداری به گونه ای عمل کنند تا مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن ، بهترین خدمات را دریافت کنند.
بر اساس این گزارش در این بازدید مدیر عامل عملکرد شعبه استاد مطهری را به لحاظ منابع ، مصارف ، مطالبات و سایر آمارهای عملکردی مربوطه و همچنین وضعیت مکانی شعبه مورد بررسی قرار داد.
در حاشیه این بازدید مدیر عامل بانک از طبقات بالای ساختمان شعبه استاد مطهری نیز بازدید و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.