عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این مطلب که بانک ملی ایران خدمات خود را در سال های آینده با نیازهای نمایشگاه کتاب منطبق خواهد کرد، گفت: بانک در تلاش است در عمل به مسئولیت های اجتماعی خدمات خود را بی وقفه و مستمر در این نمایشگاه ارائه دهد.
عزیزنژاد یادآور شد: بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت حضوری و غیر حضوری با افتتاح حساب، صدور کارت های نقدی و هدیه، ثبت نام در سامانه بام، خدمات بانکداری الکترونیکی، توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب و ارائه خدمات دستگاه های خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجه های سیار نیز به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهد کرد.
وی گفت: بانک ملی ایران با صرف هزینه و اختصاص اعتبار در حوزه های تامین کاغذ، ایجاد غرفه، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی و ... به برپایی نمایشگاه کمک کرده است.
عزیزنژاد در ادامه ضمن حضور در غرفه بانک ملی ایران، از باجه های بانکداری الکترونیک و بخش های مختلف غرفه در راستای خدمت رسانی شایسته به اهالی فرهنگ و کتاب بازدید کرد.
در این بازدید، وی با قدردانی از اقدامات و فعالیت های شبانه روزی کارکنان در راستای برپایی این غرفه ، بر ضرورت خدمات رسانی گسترده و تامین نیازهای بانکی بازدیدکنندگان تاکید کرد.
گفتنی است، بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته به موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی تا 30 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح الی 8 عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.