پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451621 تاریخ : 1397/12/26-09:07:59
,2,
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از روند خدمت رسانی به مشتریان در شعب فردوسی و دانشگاه

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از روند خدمت رسانی به مشتریان در شعب فردوسی و دانشگاه

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در شعب فردوسی و دانشگاه این بانک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان در روزهای پایانی سال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در شعبه مستقل فردوسی با تقدیر از خدمات ارائه شده به مشتریان، بر لزوم تکریم هر چه بیشتر آنها تاکید و خاطرنشان کرد: دارایی اصلی بانک، مشتریان هستند و از این رو حتی در روزهای شلوغ پایان سال هم نباید خللی در خدمت رسانی به آنها وارد شود.

وی همچنین از خدمات کارکنان بانک در این ایام تقدیر و خاطرنشان کرد: منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود.

کریمی همچنین با اشاره به این که وصول مطالبات معوق می تواند قدرت تسهیلات دهی بانک را افزایش دهد، اظهار کرد: خوشبختانه همه توان بانک در این زمینه بسیج شده و با تلاش همه مدیران و کارکنان، بانک در حال پیگیری پرونده هاست.

کریمی در بازدید از شعبه دانشگاه نیز لزوم خدمت رسانی بیش از پیش به مشتریان با هدف جلب رضایت حداکثری آنها را رویه جاری در بانک ملی ایران دانست و افزود: شعب بانک باید تا جایی که ممکن است سودآور شوند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همه مشتریان را برای بانک ارزشمند خواند و گفت: بسیاری از مشتریان قدیمی و معتبر بانک ملی ایران از دیرباز ارتباط خود را با بانک حفظ کرده اند و بانک نیز این اقدام آنها را ارج می نهد.

وی سپس با حضور در جمع مشتریان بانک، برای ارائه خدمات هر چه بهتر به آنها، راهکارهای لازم را ارائه کرد.

در جریان این دو بازدید که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک نیز حضور داشتند، روسای شعب فردوسی و دانشگاه گزارشی از وضعیت شعب ارائه دادند.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران