پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226079 تاریخ : 1395/07/10-10:15:45
,2,
بازدید عضو هیأت مدیره از فعالیت‌های بانک ملی ایران در نقاط صفر مرزی سیستان و بلوچستان

بازدید عضو هیأت مدیره از فعالیت‌های بانک ملی ایران در نقاط صفر مرزی سیستان و بلوچستان

نشست هم اندیشی پیرامون بررسی و استفاده از ابزارهای الکترونیکی بانک ملی ایران با حضور محمودشایان عضو هیأت مدیره بانک برگزار شد . اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه 2کشور ، حسن شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و وحیدرضا صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان وبلوچستان و جمعی از مسئولان این اداره نیز در این نشست حضور داشتند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک ملی ایران , عضو هیأت مدیره در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ارکان اقتصادمقاومتی ، حرکت در این مسیر راتنها راه خروج از شرایط موجود دانسته و بر لزوم تداوم حرکت در این مسیر تاکید کرد. 

در ادامه به اهمیت جایگاه مشتری در سیستم بانکی اشاره کرد و گفت: جلب رضایت و رفع نیازهای مشتریان باید در اولویت امور قرار گرفته و نیازهای پنهان آنان شناسایی و برآورده گردد. 
وی افزود : ما حصل همه مفاهیم و ابزارها باید منجر به رضایت مشتری شود . مشتری مداری اصل و رکن اساسی سیستم بانکی است که لزوم آموزش‌های مستمر و نحوه رفتار و مهارت‌های ارتباط با مشتریان باید به طور مکرربه همکاران زیرمجموعه یادآوری و بازآموزی شود. 
عضو هیأت مدیره اعتماد مشتریان به بانک ملی ایران را نقطه قوت این بانک دانسته و افزود: باید با به کارگیری انواع روش‌های نوین بازاریابی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، ارتباط مشتریان با بانک قوی‌تر شود به گونه ای که مشتری با ورود به شعبه احساس آرامش و اطمینان نماید . 
در ادامه کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بیان داشت: این استان از مرزهای زمینی و دریایی برخوردار بوده واین فرصت طلایی به منظور ایجاد تعاملات بین المللی با کشورهای همجوار منجر به رشد و توسعه پایدار در منطقه خواهد شد . 
در ادامه این مراسم حسن شهر آشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی به بررسی آخرین وضعیت سرمایه انسانی در بانک پرداخت و گفت: سرمایه انسانی ستون اصلی تمامی برنامه ها و امور جاری سازمان می باشد و با توجه به اهمیت منابع انسانی، این اداره کل با نگاهی استراتژیک اهداف متعالی سازمان را دنبال می کند .
 در ابتدای جلسه صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان وبلوچستان گزارشی از عملکرد اداره امور شعب ارائه کرد و شرایط حاکم بر پهناورترین استان کشور را از لحاظ نیروی انسانی، خاص دانسته و بر لزوم نگاه ویژه به این استان تاکید کرد. 
در بخش دیگری از جلسه دکتر میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان طی سخنانی برلزوم همکاری دوجانبه تاکید کرد و با اشاره به انضباط حاکم برسیستم بانکی ، استفاده از الگوی سازمانی بانک‌ها در سایر ادارات و ارگان‌ها را بسیار پراهمیت، امید بخش و حیاتی دانست و افزود: اولویت سیستم بانکی سلامت کاری ، انضباط و رضایتمندی مشتریان بوده که در صورت تحقق این امر در سایر سازمان‌ها شاهد رشد و تعالی آنان خواهیم بود .
 گفتنی است در این سفر عضو هیأت مدیره ، به منظوربررسی مسائل همکاران در شمال استان با حضور در شهرستان زابل از تلاش‌ها و نحوه ارائه خدمات کارکنان در نقاط صفر مرزی ( پایانه های میلک زابل و میرجاوه ) بازدید به عمل آورد. 
وی همچنین با حضور در جمع مشتریان حاضر در سالن بازارچه مرزی به منظور رفع برخی از مشکلات موجود در محل، دستورات لازم را صادر و از تلاش‌های کارکنان شعبه زابل در جهت جذب منابع و راه‌اندازی مطلوب امور مشتریان قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران