پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353941 تاریخ : 1397/05/17-16:23:52
,2,
بازدید عضو هیات مدیره از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در روز خبرنگار

بازدید عضو هیات مدیره از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در روز خبرنگار

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی در معرفی خدمات و فعالیت های بانک به رسانه ها و جامعه، گفت: ما در عصر ارتباطات به سر می بریم و اهمیت روابط عمومی، بیش از پیش نمایان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی که به همراه سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی همزمان با روز خبرنگار در اداره کل روابط عمومی بانک حضور پیدا کرده بود، ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، اظهار کرد: خوشبختانه تیم روابط عمومی بانک متحول شده و مجموعه مدیریتی بانک از شرایط کنونی رضایت دارند.

وی ادامه داد: روابط عمومی علاوه بر این که اخبار روزانه بانک را پوشش می دهد، باید در خبرسازی هم پیشتاز باشد.

کریمی با اشاره به این که ارتباط بانک ملی ایران با رسانه ها خوب و اثرگذار است، افزود: امیدواریم این رابطه هر روز عمیق تر شود.

عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر این که روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، گفت: روابط عمومی اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان است و از این رو مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.

وی با بیان این که هر سازمانی از جمله بانک برای رشد به ارتباطات داخلی و خارجی نیاز دارد، افزود: در دنیای امروز دیگر سازمان نمی تواند فقط به درون خود محدود شود و نقش ارتباطات برون سازمانی و معرفی محصولات به مشتریان، انکار ناپذیر است.

کریمی با اشاره به این که روابط عمومی قوی، همه بخش های سازمان را شکوفا می کند، اظهار کرد: امروز بانک ملی ایران به خوبی توانسته در بخش های مختلف جامعه اثرگذار باشد.

وی نقش «کانون جوانه ها» که محصول تولید و اجرا شده در روابط عمومی است را در توسعه فرهنگ بانکداری و پس انداز بین کودکان و نوجوانان بسیار موثر دانست و گفت: سهامداران، کارکنان و مشتریان، هر سه مخاطب روابط عمومی بانک هستند و روابط عمومی باید در ارتباط گرفتن با این مخاطبان پیشتاز باشد.

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران حضور قوی و حرفه ای روابط عمومی را در پایداری و توسعه جایگاه بانک و برندسازی سازمان بسیار موثر دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران