وی با بیان اینکه راه اندازی هر خدمتی که بتواند رضایت را برای مردم داشته باشد یقینا بازتاب و ثمرات مثبتی در زندگی ما خواهد داشت، گفت: خدمت و محصول باید به گونه ای باشد که مردم به سهولت از آن بهره برده و رضایت کامل داشته باشند.
علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران هم با بیان اینکه اپلیکیشن بله به عنوان یک استراتژی و ابزار برای عبور از دوره سنتی به بستر دیجیتالی بانک در نظر گرفته شده است، گفت: امروز این اپلیکیشن و محصول به عنوان بازوی اجرایی بانک ملی ایران نقش آفرینی می کند.
وی اظهار کرد: امروز سرویس های پولی و مالی بر بستر بله، بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند و روزانه بین دو تا چهار هزار درخواست ارز مسافری در بله به ثبت می رسد که پیش از این زائران به صورت حضوری به شعبه مراجعه می کردند.
ماهیار ابراز کرد: هر فرد روزانه به طور متوسط پنج تا شش تراکنش بانکی انجام می دهد که می توان بخش عمده آن را در بستر بله سامان دهی کرد.
همچنین کاظم کیال، مدیرعامل «بله» نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این اپلیکیشن در موسم حج گفت: تعداد تماس های صوتی و تصویری بله در یکم خردادماه بیش از 503 هزار تماس و در روز گذشته بیش از 974 هزار تماس بوده است که رشد 93 درصدی را نشان می دهد.
وی خدمات بله برای حجاج را در دو بخش ارایه ارز حج تمتع و تماس صوتی و تصویری اعلام و خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز مراسم حج، بیش از 2 هزار و 883 حاجی، ارز خود را از طریق اپلیکیشن بله دریافت کرده اند. همچنین تاکنون بیش از 23 هزار کاربر از طریق این اپلیکیشن ارز مسافری دریافت کرده اند.