پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618171 تاریخ : 1401/05/05-09:17:20
,1,
بازآفرینی اکوسیستم تحقق تحول دیجیتال در بانک صادرات ایران پیگیری می شود

معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران:

بازآفرینی اکوسیستم تحقق تحول دیجیتال در بانک صادرات ایران پیگیری می شود

معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بانک، بورس و بیمه) گفت: بازآفرینی اکوسیستم تحقق تحول دیجیتال در بانک صادرات ایران با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی در آینده نظام بانکی مدنظر بوده و پیگیری می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، محمد رضوان مدنی در تشریح راهبردهای آتی بانک برای ارتقای فناوری اطلاعات و خدمات نوین بانکی گفت: ارزیابی های انجام شده طی سنوات اخیر بر روی بانک های برتر دنیا بیانگر این موضوع بوده که در حدود 60 درصد از مولفه های مهم تاثیرگذار بر رضایت مشتریان و توسط استفاده از خدمات بانکی، در حوزه تحول دیجیتال بانکی قابل طبقه بندی است.

وی با بیان این که سرعت رشد فناوری اطلاعات بیش از 10 برابر سرعت رشد سایر فناوری هاست، افزود: بهره برداری از مزایای فناوری اطلاعات در بانک صادرات ایران زمانی امکان پذیر خواهد بود که سرعت رشد استفاده از این فناوری در بانک متناسب با شتاب تغییر و تحولات این فناوری باشد. این مهم نیز امکانپذیر نبوده مگر از طریق ایجاد اکوسیستم بانکداری متناسب با این رشد 10برابری. بنابراین ضروری است تا کلیه ابعاد مرتبط با اکوسیستم بانکداری از زیرساخت های فناوری اطلاعات گرفته تا منابع انسانی قابل دسترس برای بانک متناسب با این رشد توسعه یابند.
رضوان ‎مدنی تاکید کرد: نزدیک کردن ظرفیت نوآوری باز و نوآوری بسته برای رسیدن به اهداف به صورت توامان مورد نظر است و راهبردهایی را نیز اتخاذ خواهیم کرد که از ظرفیت های موجود در بانک به صورت حداکثری استفاده کنیم که نقطه آغاز آن استفاده از همکاران نخبه و استعدادهای حوزه فناوری اطلاعات است. بهره برداری از ظرفیت مذکور در کنار استفاده از نقطه نظرات بخش های مختلف صف و ستاد و نهایتا بکارگیری نخبگان برون سازمانی در قالب نوآوری باز به ما کمک خواهد نمود تا بررسی و آسیب شناسی راهبردها، فرآیندها و ابزارها در بخش های مختلف نظام بانکی را با رویکرد بهبود تجربه مشتری در حوزه بانکداری دیجیتال به صورت جدی مدنظر قرار دهیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران