پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189045 تاریخ : 1395/02/08-17:38:24
,1,17,
با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان تحقق سیاست هر شعبه یک بانک را عملیاتی می کنیم

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان تحقق سیاست هر شعبه یک بانک را عملیاتی می کنیم

مدیر عامل بانک صادرات ایران در همایش سراسری مدیران شبکه این بانک در شیراز گفت: ج و نقش این بانک به عنوان مردمی و بزرگترین بانک بورسی کشور ایجاب می کند تا همواره در راستای حمایت از برنامه های توسعه ای پیشتاز باشد و این امر در سیاست هر شعبه یک بانک متجلی خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، اسماعیل لـله گانی در این نشست افزود: با توجه به بانک محور بودن اقتصاد کشور بانک ها می توانند در دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی نقش تعیین کننده ای داشته باشند که در این راستا برای دست یابی به اهداف مورد نظر و ایفای نقش موثرتر چابک سازی، اصلاح ساختارها و روان سازی عملیات بانکی را در اولویت فعالیت های سال جاری قرار داده ایم.
وی ادامه داد: در سال جدید افزایش رونق اقتصادی و اشتغالزایی به عنوان دو مولفه مهم و موثر بر اقتصاد کلان را در دستور کار قرار داده ایم و اعتبارات  و منابع بانک به گونه ای اختصاص خواهد یافت که حداکثر بهره وری را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد، از سوی دیگر نهادینه و اجرایی کردن شعار هر شعبه یک بانک با توجه به آثار مثبت آن از جمله فراهم کردن شرایط مساوی برای دسترسی همگانی به خدمات متنوع بانکداری نوین هدف گذاری شده است.
مدیر عامل ضمن تشریح  مقوله هر شعبه یک بانک اضافه کرد: در حیطه خدمات به مشتریان با اعمال این سیاست در پی آن هستیم  تا ضمن توانمند سازی شعب  و افزایش قابلیت و توانمندی کلیه شعب ظرفیت آنها را به میزانی ارتقاء دهیم تا امکان ارایه کلیه خدمات بانکی به صورت مستقیم به مشتریان و هموطنان فراهم شود و از این رهگذر برای مشتری و بانک کاهش هزینه و افزایش بهره وری در پی داشته باشد.
لـله¬ گانی در ادامه با تشریح عملکرد بانک صادرات ایران در سال گدشته گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش این بانک و همچنین همراهی و همدلی سهامداران و مشتریان گرانقدر این بانک در سال گذشته توانست دستاوردهای مطلوبی را برای خود و ذینفعانش کسب نماید و تمام اهدافی را که برای آن برنامه ریزی کرده بوده را محقق سازد که انتظار داریم با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف ضمن افزایش بهره وری رضایتمندی بیشتر مشتریان را نیز کسب کنیم.
وی خاطر نشان کرد: بانک صادرات ایران به منظور دست یابی به اهداف و برنامه های لحاظ شده در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نسبت به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی اقدام نموده است که رویکرد و تلاش کارگروه بر این است تا ضمن انطباق کلیه برنامه ها و سیاست های بانک را با اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی آنها را به اجرا بگذارد که عملیاتی شدن آن مستلزم تلاش همگانی برای دستیابی به اهداف و هم افزایی با رویکرد جهادی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران