پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252047 تاریخ : 1395/09/29-17:07:18
,2,
با شفاف‌سازی قوانین باید ارائه خدمات به مشتریان را ارتقا دهیم

حسین‌زاده:

با شفاف‌سازی قوانین باید ارائه خدمات به مشتریان را ارتقا دهیم

محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در جمع مسئولان اعتباری و ارزی بانک سخن می‌گفت، چابکی در انجام فعالیت‌ها و خدمات و همچنین شفاف‌سازی قوانین را مناسب ترین راهکار برای ارتقاء خدمات به مشتریان دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران همایش هم‌اندیشی مسائل مرتبط با موضوعات اعتباری و ارزی با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و تعدادی از مسئولان و کارشناسان صف و ستادی بانک در سالن همایش حافظ برگزار شد. 

حسین‌زاده با بیان اینکه بانک ملی ایران از قدیم در بانکداری بین‌المللی دارای عملکرد بسیار وسیع بوده است گفت: برقراری روابط کارگزاری مناسب با بانک‌های خارجی راه حل خوبی برای ارائه خدمت بهتر به مشتریان است و برای خدمت به مردم هیچ محدودیتی وجود ندارد و اصلا نباید این مهم بر زمین بماند. 
وی در ادامه افزود : بخش بانکداری بین‌الملل و ارز از بخش‌های مهم بانک و اقتصاد است لذا مذاکره با کارگزاران خارجی باید از استمرار لازم برخوردار باشد تا بتوانیم روابط بهتری با دنیا داشته باشیم . 
برات کریمی عضو هیأت مدیره با ارائه گزارشی از وضعیت اعتباری و ارزی بانک گفت: با هم‌اندیشی نخبگان صف و ستاد و بررسی موضوعات ارزی می‌توان به راه‌حل مسائل پی برد. 
کریمی اضافه کرد: دنیای بانکداری امروز به دنبال بانکداری با هزینه کم بوده و بر همین اساس باید به دنبال سپرده‌های ارزان قیمت و استفاده از خدمات کارمزدی باشیم. 
همچنین محمود شایان عضو دیگر هیأت مدیره با بیان اینکه اقتصاد ما، اقتصاد بانک محور است و متاسفانه اقتصاد کشور ما براساس پول بانک‌ها است گفت: بازاریابی و شناسایی مشتریان و برقراری ارتباط آنان با بخش‌های صف و ستادی می‌تواند منابع ارزان قیمت از محل صدور ضمانت‌نامه‌های ارزی و ریالی و سایر خدمات کارمزدی را به بانک سرازیر نماید.
 در ابتدای این مراسم علی موسوی‌زاده، علی رحیمی ، اصلان کریمی و محمدنور آزادی مدیران امور اعتباری و امور شعب تهران ، منطقه یک و دو کشور به ایراد سخن پرداخته و در یک پنل پرسش و پاسخ پیرامون مسایل و موضوعات مختلف اعتباری و ارزی به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران