پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 176328 تاریخ : 1394/09/10-01:54:21
,17,10025,
 نشست هم اندیشی مدیران بیمه سرمد برگزار شد

با حضور مدیران ستادی و استانی؛

نشست هم اندیشی مدیران بیمه سرمد برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران بیمه سرمد با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و استانی روز پنج شنبه 94/9/5 در هتل ارم تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، علیرضا هادی مدیر عامل در این نشست ضمن تاکید بر مبحث مهم فکر کردن و اندیشیدن، گفت: ما در بیمه سرمد، فرصت هایی داریم که باید به نحو شایسته از آن بهره ببریم، وجود نیروهای جوان، انعطاف پذیر، با توان بالای انجام مطالعه و کار بر اساس آن، دارای انگیزه و جویای نام از مهمترین فرصت هایی است که بیمه سرمد از آن برخوردار است.

هادی با تاکید بر انجام فکر و برنامه ای که در مسیر اهداف و برنامه های شرکت باشد و آن ها را محقق نماید، خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر برنامه سه ساله شرکت که در برگیرنده همه بخش های تولید حق بیمه، سرمایه های انسانی و مشتری است، بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی افزود: ما به طور خاص بر بخش بانک - بیمه که اتفاقا موضوع روز دنیا هم هست، تاکید داریم؛ رشته بیمه ای که در بازار امروز دنیا در بانک ها جا باز کرده، بیمه زندگی است که بسیار می تواند برای شرکت جایگاه ایجاد کند.

هادی در پایان سخنان خود به جایگاه ارزشمند مشتری در بیمه سرمد اشاره کرد و گفت: از نظر ما هر فرد یک مشتری است و هر مشتری مجموعه ای از نیازهای بیمه ای است که باید به آن توجه کرد و متناسب با هر نوع فعالیت، هر نوع سلیقه و هر نوع نیاز، خدمات بیمه ای ارائه داد. اگر در این مسیر قبل از هر چیز در مقام مشاور صادق و صریح بیمه گذار قرار بگیریم، احترام و تکریم را برای او به طور تمام و کمال و نه در حد شعار به انجام برسانیم، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده ایم و مشتری نیز به ما رو کرده و ما را به دیگران معرفی خواهد کرد.

 توسعه محوری و برنامه محوری

در ادامه این مراسم، تقوی نژاد، عضو هیات مدیره بیمه سرمد نیز با تاکید بر توسعه محوری و برنامه محوری در انجام امور، گفت: با توجه به پتانسیل هایی که از طریق سهامداران ایجاد شده است، می توانیم با توسعه و نوآوری محصولات بیمه ای و ارائه بهتر خدمات به مشتریان، شرکت را در تمام بخش ها توسعه داده و به سودی پایدار دست یابیم.

وی توسعه شبکه فروش را یکی از مهمترین اهداف شرکت در سال جاری برشمرد و افزود: امیدواریم بیمه سرمد را در صنعت بیمه به عنوان برندی «برنامه محور» معرفی کنیم که به هر قیمتی به جذب پرتفوی نمی اندیشد.

در پایان این نشست نیز روسای شعب به بیان دیدگاه های خود پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران