به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متأسفانه میزان ابتلا به ویروس کرونا در میان کارکنان بانک ها و مخابرات به دلیل مراجعات مردمی بیش از سایر نهادها و دستگاه هاست و در چنین وضعیتی، بهترین راه حل کمک به کاهش مراجعات مردم و رفع نیازهای بانکی و ارتباطی آن هاست که اپلیکیشن بله با حمایت همیشگی بانک ملی ایران قدمی در این مسیر برداشته تا مسئولیت اجتماعی خود را به قدر توان در این دوران بحرانی ایفا کند.
بات باجه بستری است که شما با استفاده از آن می توانید سؤالات بانکی خود را مطرح کنید و از کارمندان بانک جواب های تخصصی و حرفه ای بگیرید، بدون آنکه مجبور باشید سلامتی خود و کارکنان را به خطر بیندازید یا ساعت ها وقت خود را در شلوغی خیابان ها یا بانک هدر دهید.
این نکته گفتنی است که بات باجه، باعث کاهش 200 هزار مراجعه حضوری ماهیانه به شعب بانک خواهد شد و این سیر نزولی در مراجعات می تواند به میزان قابل توجهی درصد شیوع بیماری و تبعات بعدی را نیز کاهش دهد.
بات باجه اولین و تنها سرویس مشاوره آنلاین بانکی در کشور است که در اپلیکیشن بله به آدرس https://ble.ir/bajebot قرار دارد و برای استفاده از آن کافی است با این آدرس وارد بات باجه شوید؛ موضوع بانکی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سؤال موردنظرتان را بنویسید. در این مرحله از کارمندان بانک جواب حرفه ای و تخصصی دریافت خواهید کرد.
شما حتی در روزهای تعطیل می توانید در بات باجه سؤالات بانکی خود را مطرح و جواب هایتان را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.