بانک ایران زمین براساس شرایط خاص بهداشتی کشور و به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام های لازم برای تسهیل استفاده هموطنان از درگاه های غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز توانسته با آماده کردن زیرساخت های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان مشتریان را از مراجعه حضوری به شعبه ها بی نیاز کند.
شما می توانید با بهره مندی از اینترنت بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشید. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.
همه ما می توانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش تردد های غیر ضروری در سطح شهر در جهت سلامت خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا تلاش کنیم.
در همین راستا از مشتریان گرامی درخواست می شود در صورت امکان برای انجام امور بانکی خود از همراه بانک و بانکداری الکترونیک استفاده کنند.