پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449314 تاریخ : 1397/11/30-09:55:57
,2,
با بانک ملی ایران در ارتباط باشید

با بانک ملی ایران در ارتباط باشید

بانک ملی ایران در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می کند، آماده دریافت نظر مخاطبان درباره این خدمات است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون علاوه بر انواع خدمات حضوری در شعب بانک، خدمات متنوعی نیز به صورت غیرحضوری در انواع سامانه ها از قبیل خودپرداز، CRS، بام، بله، اپلیکیشن 60 و .... توسط بانک ملی ایران ارائه می شود.

طبیعی است که مخاطبان، مشتریان و کاربران درباره هر کدام از این سامانه ها و نحوه کارکرد آنها دیدگاه ها و یا پیشنهادهایی داشته باشند.

واحد ارتباط مردمی (Call Center) بانک ملی ایران با شماره 64140-021 آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان محترم است. سامانه بام نیز در بخش «بازخوردها»، این امکان را فراهم کرده که کاربران سامانه، دیدگاه های خود را درباره آن مطرح کنند.

پیام رسان بله نیز در بخش «ارسال بازخورد» در نسخه رایانه ای و یا بخش «پشتیبانی» در نسخه تلفن همراه، امکان ارسال هر نوع پیشنهاد، نظر یا انتقاد را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

بانک ملی ایران نظرات دریافتی را به صورت پیوسته جمع آوری کرده و از آنها در بهبود فرآیندها استفاده می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران