به گزارش بانک و صنعت به نقل از خبرنگار مدیریت روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دکتر مهران محرمیان در این مراسم با اشاره به اهمیت انجام فعالیت های ارزش آفرین از جمله بانکداری دیجیتال توسط بانک ها، ارائه خدمات نو بانک تجارت به مشتریان را مصداق گام برداشتن به سوی بانکداری دیجیتال و شایسته قدردانی دانست.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات متمرکز شده در اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت (ایما تجارت) ابراز امیدواری کرد این پروژه با موفقیت در فضای کسب وکاری کشور اجرا شود.
محصولی جدید در خدمت هلدینگ های بزرگ
دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت نیز با اشاره به خدمات قابل ارائه در اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت اظهار داشت: «ایما تجارت»، در واقع خدمتی جدید، ویژه هلدینگ های بزرگ با تعداد زیرمجموعه و تراکنش های مالی بالا است و به صورت مشخص مجموعه خدمات بانکی، مالی و کسب وکاری آنها را در یک پلتفرم واحد و جامع گردهم آورده و ارائه می کند.
***
«ایما تجارت» تلاش دارد با پیوند زدن اکوسیستم یکپارچه در کسب وکار روزمره مشتریان از طریق دیجیتالی کردن فرآیندها و مشارکت فینتک ها، دسترسی دیجیتال مشتریان به اطلاعات و سرویس های بانکی را تسهیل و تجربه مشتری را بهبود بخشد.
این محصول کاربردی به عنوان اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت با رویکردی علمی و پس از انجام مطالعات گسترده در راستای توسعه محصولات راهبردی این بانک طراحی شده است. مدیریت مالی جامع هلدینگ ها، مدیریت نقدینگی و موبایل بانک شرکتی، امکان ارسال صورت حساب تایید شده توسط بانک برای شخص ثالث با استفاده از کدهای QR ، تنوع تولید شناسه و همچنین تنظیمات سرفصل های مالی طبق الگوی کسب وکاری مشتری از جمله خدمات این اکوسیستم به شمار می روند.
سرویس های این پلتفرم در سه دسته کلی خدمات بانکی، مالی و غیرمالی با شعار «همه خدمات روی میزشما» به مشتریان ارزنده حقوقی ارائه می شود و چشم انداز «ایما تجارت» به عنوان نخستین پلتفرم بانکی کشور، در واقع حمایت، مشارکت و همراهی با کسب وکار روزمره مشتریان است.